וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאם פאטאל: בר פאלי עושה את אוליבר פיפלס

שירות וואלה! סלבס

13.12.2012 / 0:02

עלילותיה של בר פאלי במחוזותיהם של הגדולים ממשיכה ליצור כותרות: אחרי שהסירה את בגדיה (לחלוטין!), הדוגמנית כובשת יעד נחשק, ומובילה קמפיין יוקרתי. וואלה! סלבס גוד לאק

רק בשבוע שעבר הצליחה לדוג וואלה! סלבס תמונות סנסציוניות מהארכיון המרשים של הדוגמנית, וכן, על הסט הזה (בו הציגה עירום מלא), אי אפשר היה לדלג; כעת מתברר שבר פאלי ממשיכה להצטיין בעולמה התובעני, גם אם לא בהתערטלות, ומצטלמת לקמפיין חדש של מותג המשקפיים היוקרתי, Oliver Peoples.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי מכם שפשוט חייב לראות את הפאלי, תדעו שכבר בקולקציית האביב הקרובה של אוליבר פיפלס, ניתן יהיה לראות את פניה של הדוגמנית המתעצמת, כשהיא לובשת (סורפרייז!) בגדים צנועים ושחורים, ומככבת לצד השחקן ההוליוודי, ריי ליוטה. בתמונות הסטריליות אמנם, לא תוכלו לראות פעם נוספת את גופה הצנום של פאלי, אבל כן ניתן לנעוץ מבט משתהה בפניה המצוירות. ללא ספק מדובר סינדרלה (ע"ע בר רפאלי) מעט משודרגת (נכון לזמן הזה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, מלבד העובדה שחשפה את גופה, במלוא תפארתו, פאלי גם הספיקה לכבוש את שער המגזין "טטלר" (בו חשפה ישבן), להופיע על מסכי MTV ולהצטלם לסרט לצד מארק וולברג. כן, הכינו עצמכם לפרויקט הבא של הגברת, בדרכה הבטוחה לצמרת.


לידיעת הציבור: וואלה! סלבס לא מצליחה למצוא משקפיים שיתאימו לפרצופה המחומש. דרושה עזרתכם.


עלה ברשת: בר פאלי בעירום מלא

בר פאלי מועמדת להיות מלאכית של ויקטוריה סיקרט

  • עוד באותו נושא:
  • בר פאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully