וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מיילי סיירוס מופיעה לצד חשפניות

שירות וואלה! סלבס

10.12.2012 / 10:30

עכשיו זה רשמי: הנערה התבגרה, והפכה לפח אנושי. מתברר שהזמרת החליטה לשתף פעולה פעם נוספת עם המפיק הישראלי, אסף בורגור, לצד חשפניות עירומות. וואלה! סלבס בורינג

יוצאת דיסני, מיילי סיירוס, שממשיכה להשיל את עורה הבתולי של האנה מונטנה, הופכת לטראש אמיתי. מתברר שהכוכבת שוב הופיעה עם הדיג'יי והמפיק הישראלי, אסף בורגור, שהחליט להזמין לבמה את הזמרת הצעירה, על מנת שיבצעו יחדיו את הלהיט הפרובוקטיבי המשותף שלהם, "Decisions" - כל זה, כמובן, לצד חשפניות עירומות למחצה.

זה קרה ביום שבת האחרון (8.12), הנערה הסוררת הגיעה להוליווד, ועל מנת שתוכל להתאים עצמה להפקה המתערטלת, דאגה להתעטף בבגדי עור שהלמו את רוח המקום, כן, החזה מבצבץ החוצה, וכך גם חלקי עור נוספים - ויש לציין, דבר שלא החמיא לפרסונה הצעירה. מהר מאד, אחרי שסיימה לבצע את הלהיט, פצחה סיירוס בריקוד סוער לצד שתי החשפניות שהופיעו לצדה.

מיילי סיירוס. GettyImages
ומה בנוגע למחוך? סיירוס/GettyImages

כזכור, בקליפ המקורי של השיר המדובר, סיירוס הופיעה באאוטפיט חושפני, נמרחה על עוגת יום הולדת, והחליפה רוק עם ארוסה, ליאם המסוורת'. למעט הכוכבת הראשית, הופיעה בנוסף גם כוכבת הפורנו הידועה (שמתפקדת גם כאקסית של בורגר), ג'סי אנדרוז.

מיילי סיירוס. GettyImages
הישראלים נאים בעיניך?/GettyImages

כן, עושה רושם שהתסרוקת הקצרצרה של סיירוס מהווה באופן רשמי את התפנית החדה שהתרחשה בחייה של כוכבת הילדים לשעבר, שהחליטה לעשות צעדים מהירים אל עבר עולם שכולו 18+.


וואלה! סלבס רצתה להיכנס לעולם החשפנות, אך אף אחד לא הסכים להחליף את המזומנים בקאפקייקס.



צפו: מיילי סיירוס משתוללת עם הדי.ג'יי הישראלי בורגור

עלה ברשת: בר פאלי בעירום מלא

מיילי סיירוס. GettyImages
ואת, נאה?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully