וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס חושפים: מי מארגן להם הנחות

וואלה! סלבס

9.12.2012 / 15:06

יהודה ונינט, עדי הימלבלוי ומיכל אמדורסקי היו רק חלק מהאנשים שהגיעו לחגוג יום הולדת לאיש שמסדר להם קומבינות, הנחות ואף מגשים חלומות. וואלה! סלבס בתחקיר מיוחד

עריכה: אמיר קוטיגרו

צילום: דרור פיקלני
עריכה: אמיר קותיגרו

צהרי יום שישי הוא ללא ספק טיימינג גרוע במיוחד לארגן אירועי חברה יחצניים, אבל אם אתה הוא האדם שמסדר לאנשי התעשייה הנחות, כנראה שתוכל להרשות לעצמך לחגוג בטיימינג המשונה, וגם להיות בטוח שכולם יגיעו. וכשאומרים כולם, הכוונה היא לכ-ו-ל-ם.

יהודה לוי, נינט טייב, עדי הימלבלוי, סנדי בר, מיכל אמדורסקי ודידי הררי, הם רק חלק מהשמות שהגיעו ליום ההולדת של רונן קוחלי, או בשם הבמה שלו: רונן סובארו.

אז מה גרם למיטב המפורסמים לצאת מהבית ולהגיע ליום הולדתו של אותו בחור, שאין לו שום קשר לעולם הבידור?מתברר שאותו רונן הוא למעשה הקשר הישיר של המפורסמים לעולם הידוע לשמצה של הנחות סלבס. הוא האיש אליו הם מתקשרים כאשר הם רוצים לקנות רכב, עגלת תינוק או סתם רהיטים לבית ולא ממש מתחשק להם לשלם מחיר מלא.

כן, משחק התן והקח המפורסם של תעשיית הבידור מונע בעיקר על ידי אותו בחור, שדואג לחבר בין הסלב הרעב שרוצה הנחה לבין הגוף הצמא לפרסום. זו כנראה הסיבה שכשאותו רונן חוגג יום הולדת, כולם מבינים שהם צריכים לבוא ולתת בכבוד.

"הוא סוג הטיפוסים שתגיד לו מה לסדר והוא מסדר" חושף דידי הררי, גם לאלי אלטוניו יש תאוריה לגבי אותו בחור, "הוא פשוט נמצא שם כמו שאומרים שיש חומר אפל שלא יודעים והוא מדביק את כל העולם. הוא יודע הכל". רק עדי הימלבלוי, שנמצאת ברשימת החברים הקרובה שלו לא ממש יודעת מה הוא עושה, "הוא עושה יחסי ציבור ולא יודעת, מקשר בין דברים, לא יודעת. הנה, גם אני הסתבכתי עם זה".


גם מוואלה! סלבס מבקשים כל הזמן הנחות על שירותי המין שלה. היא נותנת, ברור שנותנת.


המנטורים מתאחדים: שרית חדד תומכת ברמי קלינשטיין

ניקול ראדימן פותחת ג'ורה על דפנה שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully