וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראדימן פותחת ג'ורה על דפנה שחר

וואלה! סלבס

9.12.2012 / 14:07

אחרי שדפנה התראיינה בסוף השבוע וסיפרה שהיא, לעומת ניקול, עשתה את הכסף בעצמה, ראידמן לא נשארה חייבת: "אני מבינה שקשה לך והמרמור עושה קמטים". וואלה! סלבס שולפת

תודו שהתגעגעתם לקאט פייט מבית היוצר של המעושרת ניקול ראידמן. אחרי שהספיקה להסתכסך עם צביקה פיק, אנסטסיה מיכאלי וטלי ריקליס, עכשיו הגיעה תורה של חברתה לריאליטי, דפנה שחר.

בסוף השבוע האחרון התראיינה שחר והתייחסה לאופן בו הרוויחה את כספה, לעומת ראידמן, שלטענתה נעזרה בגורמים נוספים. כפי שאתם מכירים את המעושרת הצעירה, ואתם ודאי מכירים, היא לא כזו שתמשיך הלאה, ותתן לדברים להתמוסס. אי לכך, החליטה ניקול המתוקה לפנק את דפנה בסטטוס נוקב במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה מכות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לדפנה שחר היקרה, '10 האצבעות' שלך מאוד מרשימות", כתבה ראידמן, "אני מבינה שקשה לך והמרמור עושה קמטים ולא מעשיר את ה-IQ שלך, אבל לפני שאת פותחת את הפה, שעובד שעות נוספות בכדי להגיע למנדט נוסף בכנסת, חשבי פעמיים ותביטי בעצמך במראה. אני גאה להיות מי שאני. אני עובדת מאוד קשה בשביל כל אגורה שאני מרוויחה, תורמת ומבזבזת ואני חיה עם אדם שהוא אהוב ליבי כבר 5 שנים. אני לא תלויה בו, לעומתך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך כאן לא נגמר המניפסט, "אני מבינה שהכרה עממית קשה להשיג בלהגיע להשקות ולקבל מתנות חינם, והדרך המעודפת על אדם חסר ביטחון וללא שווי עצמי היא לפתוח פה עייף מעבודת פרך על אנשים אחרים. אני מאחלת לך אושר, שמחה ואהבה, השגת ריטינג לרעיונותייך ב-'10 צבעות שלך' ולא בלכלוכים ממורמרים על אחרים. עלי והצליחי ואמן שתוכלי לתת לאחרים 10% ממה שאני נותנת ולא לקבל 100% מעבודה המעייפת את חלקי גופך. בהצלחה, באהבה, ניקול ראידמן".


וואלה! סלבס חולמת להיות ניקול ראידמן כשתהיה גדולה, אבל "כשתהיה גדולה" כבר מאחוריה.


ניקול ראידמן נגד שרית סרי

ניקול ראידמן פותחת פה על אתי דודאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully