וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטר שף: צביקה הדר מבשל במסעדה

וואלה! סלבס

9.12.2012 / 15:20

תירגעו, זה לא שהמנחה האהוב שוקל הסבת מקצוע, אלא שהדר הפגין את אהבתו למטבח כשף אורח לערב אחד במסעדה יוקרתית. בתפקיד מבקר המזון: ארז טל. וואלה! סלבס גורמה

חיים כהן, יונתן רושפלד, צביקה הדר, עומר מילר - מי ברשימת השפים המכובדת הוא יוצא הדופן? ניחשתם נכון, המנחה של "כוכב נולד" החליט להפגין את יכולות הבישול ביום חמישי האחרון, כשתפקד כשף במסעדת לולה וקובה. זה לא שהדר וויתר על הקריירה הטלוויזיונית שלו כדי לבלות את ימיו במטבח, אלא חנך את ערבי "אורח במטבח" של מסעדת היוקרה, אירוע שכמובן לא יכל לעבור ללא הפתעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלב ההכנות: צביקה הדר מקפיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

והנה הדרמה: איש הטלוויזיה האהוב בישל והגיש לקהל הרעב לאורך כל הערב, כשהרעיון היה שצביקה יחבור לשף של המסעדה שבהוד השרון, יוסי שרף, שיוכל ללוות אותו בהכנות. אבל מה, אשתו של שרף נכנסה לחדר הלידה במהלך ההכנות, כך שהוא נאלץ לנטוש את המטבח - והשאיר את הדר להתמודד לבדו עם ערימת הסירים והמחבתות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלב הביצוע: צביקה נועץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

צביקה לא התייאש, קרא לחבר שיעזור לו ויחד העמידו סירים חורפיים וטעימים, גם לאורח מיוחד שהגיע לטעום - ארז טל, שבא לאכול עם אשתו ואפילו האיץ בחבר מהטלוויזיה להוציא את המנות מהר יותר, כי השניים הגיעו רעבים.

אחרי שהדר סיפק כמה צלחות של מרק ערמונים חם, פטה כבד וכוסות סלמון ובצלים, הוא אפילו הצליח לבדר את יושבי הבר, למרות העומס והלחץ של הכנת המנות לסועדים. אגב, הדר כל כך אהב את העבודה, עד שהציע לערוך במקום ערב של גורמה רומני, מאכלים שהוא אלוף בהכנתם, כך מתברר. בפעם הבאה ממליגה, כן?


וואלה! סלבס לא טובה עם מאכלי גורמה, הם מזכירים לה את העז האהובה שלה - חנל'ה, זו שבעטה בה בעצבים לאורך כל שנות ילדותה.


צביקה הדר מפרגן לנתן גושן

צביקה הדר חוגג עם דורון מדלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלב הארגון: צביקה מסדר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלב הטעימות: צביקה מגיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully