וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארינה מקסימיליאן מפרגנת לנתן גושן

וואלה! סלבס

29.10.2012 / 14:33

רגע לפני שהתעופף כדי להקליט מוזיקה בלונדון, הזמר קיבל אלבום זהב על תקליט הבכורה שלו. נכחו: מיטב יוצאי כוכב נולד והמנחה צביקה הדר. וואלה! סלבס פנים אחרות

החיים של נתן גושן מלאי הפתעות: עם כמה תארים כולל זה של "זמר השנה", מלכת היופי לשעבר לירן כוהנר בתור בת הזוג הצמודה, ורגע לפני שיטוס היום (ב') להקליט מוזיקה חדשה באנגליה הקרירה, החברים בטדי הפקות חגגו איתו אמש את קבלת אלבום הזהב על התקליט הראשון שלו, שנושא את שמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרגנים. גושן עם צביקה, מארינה, גבסו ועמדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד אורח הכבוד ומלכת היופי במיל' הפרטית שלו, הגיעה לאירוע שנערך בחוף תל ברוך גם האם הרוחנית של בית טדי, טמירה ירדני, שהעניקה לגושן את הטייטל המיוחד בסך הכל כ-10 חודשים מאז שהאלבום שוחרר באופן רשמי. טמירה לא יכלה להגיע נטולת צביקה הדר, שנראה בריא מתמיד אחרי האשפוז המבהיל וכנראה נהנה בחברתם של הטאלנטים הצעירים גם ללא הסיגר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אתה בא אליי לשמוע תקליטים?". צביקה לוחש לנתן סוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם הבוסים הגיעו לחגוג גם שי גבסו ללא הכיפה ומרינה מקסימיליאן בלומין שנראתה רגועה במיוחד כיוון שחזרה לא מזמן מחופשה מפנקת עם בעלה בהודו. עידן עמדי, שלא הספיק להתגבר על הג'ט לג, נסע לאיוונט היישר מנמל התעופה בן גוריון, אחרי שנחת מטיסה מארצות הברית, שם השתתף באירוע של עמותת "גדולים מהחיים" לצד ג'ניפר גרנר והזמרת גלוריה גיינור.

מי שלא יכלה להגיע לברך את גושן היא דווקא הידידה רוני דלומי, שנמצאת בימים אלה בלאס ווגאס ומופיעה באולם שבדרך כלל מארח את סלין דיון. עכשיו כשגושן נוסע להקליט שירים חדשים בלונדון, כולם הפכו לאינטרנשיונל.


התקליט היחיד שוואלה! סלבס קיבלה בחייה היה אוסף הלהיטים של ניסים סרוסי. קיבלה בראש.


המרוץ לדירה: הבית החדש של לירן כוהנר ונתן גושן

בחזרה לשגרה: צביקה הדר מבלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משקיפה מעל. טמירה ירדני עם גושן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully