וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בעלה של מאיה בוסקילה תקף מאבטח בבית החולים?

וואלה! סלבס

6.12.2012 / 8:16

הבעל האוהב הגיע לבקר את האם הטרייה עם מספר אורחים, אלא שהשומר בכניסה הסביר לו ששעות הקבלה נגמרו. על פי עדי ראייה זה נגמר בקללות ותגרה. וואלה! סלבס פגיעה

אלה אמורים להיות ימים מאושרים עבור מאיה בוסקילה ובעלה מתן כהן, שהביאו בסוף השבוע האחרון בן בכור לעולם. אבל מתברר שגם הימים הראשונים בחייו של העולל עשויים להיות מלאים בדרמה. כהן, שנישא לפני שנה לבוסקילה, היה, לכאורה, מעורב השבוע בתגרה בבית החולים בילינסון, שם הביאה לעולם הזמרת את בנה - ואף הורחק מהמקום בשעה שהיא מתאוששת ומקבלת מבקרים.

לפי עדי ראייה, כהן הגיע מלווה בליווי אישה מבוגרת ואורחים נוספים לבקר את אשתו והעולל, כשמאבטח בית היולדות, שהוצב לשמור על היולדת VIP, עצר אותם לבדיקה לפי הנהלים. בעוד שהגברת הורשתה להיכנס ולבקר את בוסקילה, כהן עוכב לזמן ממושך יותר - מה שכנראה עורר את זעמו. אחרי שכבר נכנס למקום, עדי הראייה מדווחים שיצא בחזרה והחל לצעוק על איש האבטחה שעשה את עבודתו.

מאיה בוסקילה. אביב חופי
קשוח! מאיה בוסקילה ומתן כהן/אביב חופי

כהן, איש כוחות הביטחון בעברו והבעלים של מקום בילוי תל אביבי בהווה, צעק על המאבטח וקילל אותו ככל הנראה, כשהוא מוסיף, על פי עדות של אנשים במקום: "אתה לא יודע מי אני, אל תדבר אליי ככה בחיים שלך כי אני אגרום לפיטוריך". כל אחד ודרך ההתמודדות שלו עם הלחץ, כן?

כשהמאבטח ענה לו שהוא עובד לפי נהלים והבהיר כי יבקש ממנו לעזוב אם ימשיך לדבר באלימות, בעלה של הבוסקילה ניסה לדחןף אותו - כך על פי כמה עדי ראייה. זמן קצר לאחר מכן האבא הטרי עוכב לבירור יחד עם איש הביטחון ונעלם עד לכתו של המאבטח מהמחלקה. אאוץ'.

מבית החולים בלינסון נמסר: "מבירור פנימי עולה כי לא היתה אלימות פיזית".

מנהל יחסי הציבור של מאיה בוסקילה, עופר מנחם מסר בתגובה: "מזל טוב למאיה בוסקילה ובעלה מתן על לידת בנם הבכור. איננו מגיבים לרכילות ושמועות ללא בסיס".


גם וואלה! סלבס אוהבת את הגברים שלה קשיחים, בעיקר באיזור מסויים בגוף שלהם.


למה ביונסה צריכה לחשוש ממאיה בוסקילה?

מאיה בוסקילה: ”גם לי מותר להתפנק”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully