וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה: "גם לי מותר להתפנק"

יוני פרוים

28.10.2012 / 15:46

הזמרת ההריונית הגיעה עם שלל מפורסמים לאירוע השנתי של חברת ה.שטרן ביערות הכרמל להתפנק מאוכל טוב, טיפולים מפנקים והמון תכשיטים. וואלה! סלבס רוצה גם

צילום : עידו שחם עריכה: רן צימט

כמדי שנה, גם הפעם ערכה חברת התכשיטים הבינלאומית, ה.שטרן, אירוע מפנק במיוחד עבור הסלבס המקומיים, במלון "יערות הכרמל". מי שהטריח את עצמו עד לצפון, נהנה מאוכל משובח, תכשיטים יקרים (ל 24 שעות בלבד) וכמובן טיפולים מפנקים.

למקרה שתהיתם איך התעשייה הזו עובדת, זה מאוד פשוט: הסלב מגיע להשקה, מקבל מתנות בחינם ובתמורה דופק כמה פוזות ומחייך למצלמה וכך כל הצדדים שמחים.

השנה, וואלה! סלבס נסעה גם היא ליערות הכרמל (בחינם, ברור שבחינם), על מנת לבדוק איך כל שרשרת המזון הזו עובדת ולמי בכלל לא מזיז כל ההערות הציניות על תעשיית החינמים.

ה.שטרן.
גם לה מגיע. מאיה

"אני דרשתי רק דבר אחד", אמרה לאה שנירר, "שימשיך להיות לי פאן". לעומתה, יעל גולדמן ביקשה חדר רחוק ושקט ולא, לא הפריע לה שהיא קיבלה חדר קטן ופחות שווה.

ומה לגבי תרבות החינם? "די כבר, מה זה משנה הבחינם", תוהה שנירר, "מה אתה חושב שאם הייתי צריכה לשלם, לא הייתי עושה את זה?. רק למאיה בוסקילה, שהפציעה בלוק הורס במיוחד, לא אכפת ממה שאומרים. "אני בדרך כלל לא מגיעה להשקות, אני בן אדם מאוד פרטי" , היא אומרת, "אבל כשזו השקה כזו מכובדת, אז למה לא? לי אסור בחינם מדי פעם? הכל בסדר. מותר". פייר, צודקת.


וואלה! סלבס גם אוהבת בחינם. בעיקר סקס.


בר רפאלי חוגגת עם יעל גולדמן

עדיין סוחבת: מאיה בוסקילה בחודש שישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully