וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: העיתונאית ליאורה גולדנברג שטרן ל"האח הגדול VIP"

וואלה! סלבס

29.11.2012 / 14:55

לידיעת כתבי הרכילות: בקרוב מאוד ייתכן שתראו את הקולגה שלכם משליטה סדר בבית הכי מפורסם בארץ, כי בימים אלה היא במגעים עם הפקת "האח הגדול". וואלה! סלבס חולה עליה

נראה שבקרוב מאוד הרבה סודות על כוכבי הביצה המקומית יחשפו, בעקבות כניסתה של הרכילאית עם הפה הכי גדול בתעשייה, ליאורה גולנדברג שטרן, לבית "האח הגדול", גרסת ה-VIP.

למי שעוד לא מכיר, שטרן נחשבת לרכילאית הכי מפורסמת בארץ ולאחת שלא ממש דופקת חשבון לכוכבי הביצה. כמו כן, ברזומה שלה סקופים רבים על פרידות, חתונות, בגידות ועוד דברים שלא תמיד נעים לשמוע עליהם.

ליאורה גולדנברג שטרן. אביב חופי
בקרוב על המסך של ערוץ 20? ליאורה גולנדברג שטרן/אביב חופי

מקורבים להפקת האח הגדול מסרו היום לוואלה! סלבס כי אשת הרכילות המפורסמת קיבלה הצעה להיכנס לבית בעונת ה-VIP, אותה היא שוקלת בימים אלו בכובד ראש וכי בין שני הצדדים מתנהל משא ומתן מתקדם. "כמו שזה נראה", סיפר מקורב לעיתונאית, "היא בעניין ותשתתף בעונה הקרובה. הכל עכשיו תלוי בהחלטה שלה ובהפקה מחכים לשמוע את תשובתה".

כזכור, לאחרונה שמה של שטרן עלה לכותרות לאחר שהסתכסכה עם אמה של הדוגמנית בר רפאלי בעקבות סטטוס שפרסמה, בו קראה לחבריה שלא ללכת להצגה של הדוגמנית, לאחר שזו צייצה בטוויטר שלה כי היא מקווה לשקט בשני הצדדים.

מהפקת "האח הגדול" נמסר: "איננו נוהגים להגיב לספקולציות או שמועות. 'האח הגדול' צפוי לחזור בעונה חדשה בחורף הקרוב ואז יוודעו כל הפרטים".


וואלה! סלבס נורא רוצה להיכנס כדיירת לבית "האח הגדול", אבל כנראה שלעולם לא ירשו לה. היא פשוט תבריח את הצופים מהמסך.


מה לבר רפאלי היה לומר על ליאורה?

בלעדי: אמא של בר רפאלי מגיבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully