וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: אמא של בר רפאלי מגיבה

וואלה! סלבס

20.11.2012 / 11:35

סאגת ציוץ ה-"מתפללת לשלום האזרחים בשני הצדדים", ממשיכה ליצור כותרות. אחרי אסי עזר ודנה ספקטור, מתייצבת אמה של בר, בפעם השניה. וואלה! סלבס אמא יש רק אחת

כנראה שהעלילה הכי מתוקשרת במזרח התיכון, מיד אחרי מבצע "עמוד ענן", היא זו של בר רפאלי VS טוקבקטיסים/הצל/ליאורה גולדנברג שטרן. כן, הציוץ של בר עורר סערה לא קטנה ברשת, ואולי אפילו מחוץ לה, וככל הנראה, שלא בצדק. העליהום נעשה אכזרי, תוקפני, ואפילו בוטה, והכל בגלל טוויט (אנושי) קטן שהעלתה הדוגמנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תתעסקו עם אם ובתה. ציפי לוין ובר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מי ידע שציוץ זעיר יגרום לכאוס וירטואלי? כנראה שבר הגיעה כמעט ערוכה לתרחיש, אבל לא ידעה לאיזה שריון תזדקק. במזל, אמא שלה, שהיא גם הסוכנת שלה, ממשיכה ליירט את ההלעזות המושלכות על בתה. ועושה את זה בצורה הטובה ביותר.

אחרי שהתעמתה עם כתבת הרכילות הידועה לשעבר של עיתון מעריב, ליאורה גולדנברג שטרן, החליטה ציפי לוין-רפאלי לקחת נשימה עמוקה ולהסביר את פשר האמרה של בתה הקטנה: "כך בר חונכה, להומניות ולאנושיות, לתקווה, לשלום והרמוניה", אומרת מאמא רפאלי, "אנו מודעים לכאב ולסבל של תושבי הדרום ובכלל, ליבנו יוצא אליהם ואנו איתם בכל רגע נתון, כמובן שגם עם החיילים הנפלאים והטייסים שעושים מלאכתם במסירות אין קץ".

"אותם מלעיזים שיוצאים נגד אמירה כל כך אופטימית ואנושית, הופכים אותנו לבבואה של אלו שרוצים בסופנו. אני מברכת את בתי על אמירה זו, וגאה בה! דרך האנושיות והתקווה, היא, ורק היא, תביא בע"ה לשלום המיוחל".


וואלה! סלבס שוקלת לבקש מהגברת לוין לאמץ אותה. היא זקוקה לאמא כזו.


אסי עזר ודנה ספקטור יוצאים להגנת בר רפאלי

זמן תגובה: אמא של בר רפאלי משיבה אש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ שגרם לכל + שגיאת כתיב מסגירת זרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully