וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר וליהיא גרינר מפנקות את ילדי הדרום

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

21.11.2012 / 15:10

זה לא שחס וחלילה שתי הצ'ילבות מדברות, אלא שהן והסלבס שבחנו חנות איפור חדשה בתל אביב החליטו להכניס לאירוע הסגור מעריצים מאזור הדרום. וואלה! סלבס ליפסטיק אדום

ימי מבצע "עמוד ענן" שינו לא רק את שגרת החיים של תושבי הדרום, אלא גם את אלה של הסלבס הכי תל אביביים שיש. בין האזעקות, המפורסמים שהם תושבי המרכז לא הלכו מדי ערב לאירוע נוצץ כזה או אחר, התחממו מהפלאשים או מחברתם של אנשים מוכרים אחרים. לכן, תארו לכם כמה שמחו אביבית בר זוהר וליהיא גרינר, להגיע אתמול לאירוע מתוקשר במרכז העיר הגדולה עם החבר'ה הקבועים.

אביבית בר זוהר, יוסי סרור, דלית זריהן. ברק פכטר
כנראה שאנו באמת עם אחד. יוסי סרור, דלית זריהן אביבית בר זוהר/ברק פכטר

אז בין השתיים אמנם נרשמה הפסקת אש, אבל זה לא אומר שהפיוס הרשמי קרוב, כיוון שהכוכבות עדיין לא היו מוכנות להצטלם יחד בהשקת חנות של מותג האיפור "Inglot" בדיזינגוף סנטר. מה שכן עשו, הוא לשמח כמה צעירים ברי מזל מבאר שבע ואשדוד, שהגיעו לקניון במקרה וקלטו את כינוס הסלבס, ודקות אחר כך כבר נדחקו עם כולם בתוך המסיבה הסגורה.

ליהיא גרינר, דנה רון. אביב חופי
לא נישבר. ליהיא גרינר ודנה רון/אביב חופי

אחרי שבקשו להצטלם עם המגישה דנה רון בכניסה לחנות, הילדים גילו לה שהגיעו למרכז כדי להתאוורר מהלחץ. אז, החליטה רון להכניס אותם לחנות כדי שיצטלמו עם כולם, יאכלו משהו ואפילו יקבלו שקית הפתעות מחנות האיפור לקחת הביתה. שם, כולם נתקלו בראפר העצום הצל, זה שיום קודם לכן פתח פה גדול וירה את דעתו על בר רפאלי עד שהפך גם אותה לסוג של קורבן.

הצל, דנה רון. ברק פכטר
דואג למצב האומה בבגדים כאלה? הצל/ברק פכטר

כל הסלבס שבחרו להגיע לאירוע, הניפו שלטים בעד ישראל ובעד צה"ל, וכמובן שהוכיחו שלא ישברו ויבטלו את החגיגה בגלל הטרור. כך התקבצו להם יוסי סרור, דלית זריהן, טום קשתי, המחוברת של סקאזי אווה ודפנה שחר, כדי להדגים איך כולם הם עם אחד. פטריוטים? כנראה.


וואלה! סלבס אוהבת פטריוטיזם, בעיקר על הפיצה שלה.


ליהיא גרינר: ”הכי מפחדת מסאדו מאזו”

הנה הסינגל הראשון של אביבית בר זוהר

דפנה שחר. אביב חופי
שומרת על חיילי צה"ל. דפנה שחר/אביב חופי
טום קשתי. השקה INGLOT, אביב חופי
לבו בדרום. טום קשתי/אביב חופי, השקה INGLOT
קארין כהן. ברק פכטר
אה, גם קארין כהן ואווה של סקאזי היו שם/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully