וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר: "אני הכי מפחדת מסאדו מאזו"

נועה רוזין

14.11.2012 / 16:23

מלכת הטראש אמנם הצהירה שהיא מאוד מחבבת את עלילות המין של "50 גוונים של אפור", אך מתברר שכשמדובר בחוויות מיניות אישיות שלה, היא נמנעת מהצלפות. וואלה! סלבס שוט

צילום: עידו שחר עריכה: אמיר קוטיגרו

כולם יכולים להכחיש כמה שירצו, אבל סיפורים על סקס, סמים ורוקנ'רול הם סוג הרכילות שכולם אוהבים לשמוע, במיוחד אם הם על אנשים מוכרים במיוחד. ממש כמו יונתן ריגר בתוכנית "סמולטוק", שעונתה השנייה הושקה אמש (ג'). גם וואלה! סלבס אוהבת לשאול את המפורסמים שאלות על הדברים שהם לא ממש שמחים לחשוף, כמו חוויות פחות נעימות וסיפורים מחדר המיטות.

"לא הייתי מדברת על החוויות המיניות שלי", אומרת מלכת הטראש ליהיא גרינר, למרות שפטפטה בעבר באופן חופשי על ספר המופת שקראה - '50 גוונים של עירום'. "זה לא היה שאני באמת מתעניינת במסאדו מאזו כי ממש לא, אני הכי מפחדת בעולם". גם ירדן הראל וליאון רוזנברג, שנשאלו על חוויות מיניות מסעירות, התחמקו באלגנטיות.

"הריאיון הכי חושפני שהיה לי בחיים היה עם ריגר, הוא שאל אותי על משהו מאוד כואב מהעבר", גילתה הראל. "יש כתבת ספציפית שהפכה להיות מחוברת, שראיינה אותי בתחילת דרכי וזה היה ראיון עם רצון לפגוע", רמז רוזנברג על העיתונאית דנה ספקטור, "כששאלתי אותה על זה אחר כך היא אמרה לי 'סליחה זו העבודה שלי'". רוסלנה רודינה, הצמודה של אייל גולן מספרת ש"תמיד מתחקרים על אייל, על חתונה, אנשים רצים קדימה מדיי אז זה מעצבן", היא מתלוננת.

מי שהספיק להכיר את המראיין, הבין שהנושאים שהכי מעניינים את ריגר הם סקס וסמים. הוא מצליח להושיב את מיטב הסלבס אצל כורסת הפסיכולוג המאולתרת שלו ולשאול את השאלות הקשות עם חיוך על הפנים. "בעונה השלישית הקונספט יהיה ראיון בעירום, אנחנו רק מחכים לאישורים", מספר המנחה האמיץ. כלומר, יש עוד למה לצפות.


6 דברים שהיינו מעדיפים שליהיא גרינר תחסוך מאיתנו

מה עשתה ליהיא גרינר מאחורי הסורגים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully