וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18+: ליידי גאגא מתפלשת בעוגה, עירומה למחצה

שירות וואלה! סלבס

20.11.2012 / 10:38

אם חשבתם שראיתם הכל, אתם טועים. גאגא ממשיכה לתת בראש, גם אם החומרים שהיא משחררת סמי-פורנוגרפיים וקשים מדי לעיכול. וואלה! סלבס כבר נוט אה גירל

ליידי גאגא ממשיכה להוכיח שאם פרובוקציות ממשיכות להתקיים על גבי הפלנטה הזו, עדיף שיהיו תוצרת מפגעגע – שבוחרת ללכת עד הקצה, גם אם הוא קשה לצפיה; בלי מעצורים, ובלי צנזורה. זה קורה בטיזר לקידום סינגל חדש, "Cake", שצפוי לפרוץ לאוויר העולם באדיבותו של הצלם המפורסם, טרי ריצ'רדסון.

עכשיו, שימו לב, אם טרם הגעתם לגיל החוקי (כלומר, אתם עדין עוקבים אחר מעשיו של ג'סטין ביבר), הוידיאו הזה בהחלט לא מיועד לכם. מדובר בקטע קשה לעיכול, יותר מכל רזומה ההשתובבויות של ה-גאגא: זה מתחיל בפה פעור, לנז'רי זול, קרם של עוגה, התפלשות ותנועות פורנוגרפיות, וממשיך לאמבטיה גדולה בה גאגא מסירה את החזיה ושוטפת מעליה את המעשים הנבזיים שעשתה בקטע הקודם, או לפחות משתדלת, תוך כדי נענוע בוטה של הישבן. ג'יזס קרייסט.

כזכור, רק לאחרונה שחררה גאגא תמונות אינסטגרם יחסית מתונות, בהן צילמה עצמה בבגד ים צנוע ובמבט בתולי. אך לא עוד, הרפרטואר המשתכלל של הליידי וקטעי וידיאו כגון זה ימשיכו להכות בתדהמה, גם את המעריצים המסורים ביותר – כי, כן. זה נכון. אין עוד חיה כזו.


גם וואלה! סלבס אוהבת להתפלש בגסות, אבל רק בטחינה.


שיתוף הפעולה של ליידי גאגא וניקול ראידמן

ליידי גאגא בביקיני, ולא על הבמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully