וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה עירומה לחלוטין בפרסומת חדשה

שירות וואלה! סלבס

20.11.2012 / 0:00

מלכת הפופ החליטה שאם כולם כבר ראו הכל, אין סיבה שלא תוריד את הבגדים עבור צילומי הפרסומת לבושם החדש שלה. בפנים: כיפות הברזל של מדונה. וואלה! סלבס האמת עירומה

חובבי סלבס לחוצים? אל דאגה, כשאנשי תעשיית הבידור בארץ נמצאים תחת מתקפה, תמיד יהיו את אלה מחו"ל שיצליחו לשפר את מצב הרוח ולהעלות את המורל. הפעם זו מדונה, המאמא של תעשיית הבידור האמריקנית וחובבת ישראל מובהקת, ששחררה לא מזמן את מודעת הפרסומת החדשה לבושם שלה, כזו שבה היא מופיעה בתלבושת חווה. כלומר עירומה לחלוטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבא שלך ערומכו? מדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלכת הפופ החליטה שאם כבר להצטלם עבור פרסומת למהדורה חדשה של הבושם הפרטי שלה, שנקרא "Truth Or Dare Naked", היא כבר יכולה להסיר את כל המחסומים ולחשוף את כיפות הברזל הפרטיות, אלה שרק הבוי-טוי הנוכחי שלה (והקהל בהופעות, אם היא במצב רוח שובב) רואה בדרך כלל. זה בסדר, פס שחור ומאכזב מסתיר כמה פרטים, אבל את התמונה הכללית אפשר להבין בקלות.

אבל מה, וואלה! סלבס הבחינה שהתמונה הסקסית מעלימה את כל סממני הגיל המתקדם של המדונה. זאת אומרת שהיא עברה ריטוש מאסיבי שהפך אותה, לפחות למראית עין, לצעירה הרבה יותר מ-54 שנותיה. אם זה מה שגורם לזמרת המעוררת להסיר את הבגדים, אז הכל טוב.


כמו מדונה, גם וואלה! סלבס אוהבת להצטלם בפוזות קינקיות ללא מחסומים, רק שאף אחד לא מסכים לראות את התמונות. באסה.


צפו: מדונה בריקוד הגאנגם-סטייל

מדונה עושה צחוק מליידי גאגא ואלטון ג'ון

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully