וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדונה בריקוד הגאנגם-סטייל

שירות וואלה! סלבס

14.11.2012 / 11:26

חשבתם שלא תוכל עוד להפתיע? כן, היא יכולה! אחרי שהוכיחה לכולם ששיא הופעתה הוא בהשתלחות החוזרת בגאגא, מחליטה מדונה לבצע את גאנגם סטייל. וואלה! סלבס פאן

אם ביקרתם לאחרונה במועדון, והרגשתם את הדכדוך באוויר – בין אם מדובר במזג האוויר האפלולי ובין אם בדפיקת הראש בקיר בגלל אי אילו סיבות אישיות: הלהיט המשתולל, "גאנגם סטייל", כבר יצליח לרומם אתכם, בצדק או לא, על אף הביט המרגיז.

כן, הוא כבש את היוטיוב, הסתער על רחבות הריקודים, ועמד בראש מצעדי המוזיקה החשובים בעולם: בזכות כל אלו, השיגעון הקוריאני לא פסח על 'דה קווין אוף פופ', מיס מדונה - וכך נוצר שיתוף הפעולה המשונה בינה ובין יוצר הלהיט, הראפר סיי. זה קרה על הבמה הגרנדיוזית של הגברת, במדיסון סקוור גארדן, ניו יורק. היא, והוא – יצרו מיקס שהעמיד את הקהל על הרגליים, קודם " Give It To Me" ואחר כך, כמובן, "גאנגם סטייל".

אמש (13.11), הופיעה מדונה בפעם השניה על הבמה בניו יורק, אל מול קהל של 20 אלף איש. על אף שמעריציה לא נראו מנומנמים מהשואו המוכר, החליטה הזמרת להפתיע אותם באירוח יוצא דופן של הראפר. כמובן שטרחה להסביר את הצעד: "הוא טס כל הדרך מגרמניה הבוקר, אני מעריצה נלהבת שלו ובעיקר אוהבת את החליפה". כן, זה השתלם לה. אף אחד לא נשאר אדיש לצעדי הקנגרו שלה.


גם וואלה! סלבס מתאמצת להישאר רלוונטית. בכל פעם שהיא עולה לבמה של המתנ"ס השכונתי, היא פוצחת בצעדי המקרנה.


מדונה מקטרת על ליידי גאגא

צפו: מדונה עושה צחוק מליידי גאגא ואלטון ג'ון

מדונה. Gareth Cattermole, GettyImages
נשארת רלוונטית, גם אם מדובר במיגרנה. מדונה/GettyImages, Gareth Cattermole
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully