וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממה בר רפאלי מזהירה את החברים שלה?

יוני פרוים

13.11.2012 / 16:38

הטופמודל הישראלית, שחוותה על בשרה לא פעם את צלמי הפפראצי, מודה שהיא מזהירה את חבריה המפורסמים שרוצים להגיע לארץ מפני צלמי הפפראצי. וואלה! סלבס שגרירה של כבוד

צילום: עהידו שחר עריכה: רן צימט

רבות דובר על כך שבר רפאלי, הגברת הראשונה של עולם הזוהר מביאה כבוד לעם היושב בישראל, בין אם זה בקמפיינים, בתצוגות ובארוחות החשובות שהיא משתתפת בהן. לא מזמן, היתה זו ציפי חוטובלי שחטפה ריקושטים, לאחר שהתבטאה נגד בר ואמרה "גלפנד זו גאוה ישראלית, לא דוגמנית משתמטת".

אבל הנה, היום (ג'), במהלך צילומים לחברת פוקס, חשפה הרפאלי כי לא פעם היא מזהירה את חבריה המפורסמים לפני שהם מגיעים לישראל. הסיבה: צלמי הפפראצי. "אני אומרת להם שיגיעו במטוס פרטי ואז לא יודעים שהם נכנסו לארץ". הרפאלי גם סיפרה שלאחרונה ישבה עם המנהל של ג'סטין ביבר, שסיפר לה שאחרי התקרית שהיתה להם בישראל, הם כבר לא יחזרו לפה. בעיה שלהם, לא?

בהמשך הראיון, סיפרה רפאלי על חברה אחרת שלה, אחת קים קרדשיאן, שרק לאחרונה בילו השתיים באירוע התרמה למודעות לסרטן השד, "קים מהממת, אני באמת מאוד אוהבת אותה, היא בחורה סופר אינטילגנטית, מקסימה ופשוט בחורה טובה. אנחנו חברות טובות". ואם אתם ממש חייבים לדעת מה הראתה ברבור לקים וקניה בסלולר, אז מסתבר שזו רק היתה תמונה של עוגת היומולדת שקיבלה הקרדשיאן באותו אירוע.

ומה עם חיי האהבה של הרפאלי? מתברר שאין חדש בגזרת המחזרים, אבל זה לא מונע מברבור להתבדח ולספר כי הבחורה מפרשת הבגידה של ראש ה CIA, זו בעצם היא. לא באמת.

וואלה! סלבס גם לא מזמינה את החברים שלה לארץ. טוב, לא באמת יש לה חברים.

בר רפאלי מראה את התחתונים

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully