וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרדו בקושי: אנה ארונוב ונטלי דדון עושות את שבוע האופנה

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

12.11.2012 / 11:24

המוני סלבס הגיעו לערב הפתיחה של שבוע האופנה הישראלי, רק כדי להמתין שעות בקור ולהשיק כוסות מפלסטיק מול תצוגת אופנה מחו"ל. זה הזמן למחות דמעה. וואלה! סלבס נטולת שיק

שבוע האופנה תל אביב 2012 אמור להיות אירוע נוצץ, מלא בתצוגות אופנה ואירועים שמושכים יפים ויפות, מעצבים וכמה מעושרים אחרים שמגיעים להתחכך באופנה. אבל תכניות לחוד ומעשים לחוד. ערב הבכורה שנערך אמש (א') והתהדר בתצוגה של בית האופנה האיטלקי מוסקינו, הרגיש לפרקים כמו אירוע מקרטע בקניון ברמת השרון. כן, גם הסלבס שהגיעו כדי לחוש מילאנו נאלצו להצטופף לצד המסלול המאולתר, להזיע שעה ארוכה בדוחק (למרות הקור ששרר בחוץ) לפני שנכנסו לאולם המחניק וכל הסבל הזה רק בכדי לצפות בתצוגה שארכה מספר דקות.

מיה דגן. אביב חופי
שוף על המשקפיים. מיה דגן/אביב חופי

אז באי הערב לא הרגישו כאילו הם במילאנו, שלא לדבר על פריז או ניו יורק, ובכל זאת המפורסמים חילצו את שמלות הערב והחליפות מהארון, ניערו את האבק ואצו רצו למתחם התחנה, רק כדי להיזהר שלא למעוד על רצפת העץ במקום. בין היפות שנכחו במקום, היתה האמא'ז האוחצ'ית מיה דגן, שהגיעה עם הבויפרנד ערן, אחיו של אורי פפר, שבכלל נכח במקום כדי להריע לאשתו, יעל גולדמן, שצעדה על המסלול.

אנה ארונוב. אביב חופי
חלקלקה. אנה ארונוב/אביב חופי

אנה ארונוב הגיעה כדי לפזר שיק של רחבות ריקודים בשמלת ערב רומנטית ומעיל עור קשוח, לעומת יאנה גור, שהגיעה למקום עטופה במעיל מחמם במיוחד. מי שבלטה בין כל לובשי השחורים היתה דווקא רותם סלע, בשמלה כתומה רחבה שדווקא הדגישה כמה היא דקיקה.

רותם סלע. אביב חופי
כתמת. רותם סלע/אביב חופי

אדומה מוכרת אחרת, ג'ודי שלום ניר מוזס, התאחדה פעם נוספת עם החברה של הבן שלה, דניאלה פיק, שמצידה נראתה מרוצה מכל תשומת הלב שלה היא זוכה לאחרונה. אבל זה כלום לעומת הנשים בשמלות השקופות, שרי גבעתי ושירלי בוגנים, שנתנו לכל מי שהחזיק מצלמה עם פלאש לראות להם את הבגדים התחתונים. פאן.

ג'ודי שלום ניר מוזס, דניאלה פיק. אביב חופי
חבוקות. ג'ודי, פיק והחברים/אביב חופי

בין הפאשניסטות האחרות ששתו יין בחינם מכוסות פלסטיק היו גם: סנדי בר, נטלי דדון, אנחל בונני שהגיע עם דושי לייטרסדורף שלו, עידן יניב עם ליאן, ירדן הראל שהתעטפה בתחרה והאישה שאף אירוע אופנתי לא יכול להתחיל בלעדיה, קארן דונסקי המהודרת, שאף תיארה את מה שהלך במקום כ"עולם שלישי". כאמור, תענוג מאורגן.


וואלה! סלבס השתתפה פעם בתצוגת אופנה בקניון פנינת השרון, ותפקדה כעציץ מאחורי הקלעים. הרבה אנשים החמיאו לה על התפקיד.


מיה דגן: ”הייתי צריכה להיוולד הומו”

לא רואה ממטר: נטלי דדון עברה ניתוח

שרי גבעתי. אביב חופי
רואים לך! שרי גבעתי/אביב חופי
נטלי דדון. אביב חופי
בשמלה לבנה. נטלי דדון/אביב חופי
אורי פפר. אביב חופי
לא מרוצה? אורי פפר/אביב חופי
עידן יניב. אביב חופי
עידן וליאן צמודים/אביב חופי
יאנה גור. אביב חופי
פרוותית. יאנה גור/אביב חופי
שירלי בוגנים. אביב חופי
רואים לך #2 שירלי בוגנים/אביב חופי
סנדי בר. אביב חופי
בשחור-לבן. סנדי בר/אביב חופי
אנחל בונני. אביב חופי
עטוף. אנחל בונני/אביב חופי
קארן דנסקי. אביב חופי
יוקרתית. קארן דונסקי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully