וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה דגן: "הייתי צריכה להיוולד הומו"

יוני פרוים

11.11.2012 / 15:12

ברגע של פתיחות, חשפה הכוכבת כי היא בעצם הייתה צריכה להיוולד כגבר הומו לכל דבר. וגם, יהודה לוי אקטיבי או פסיבי? ומה נינט חושבת על זה? וואלה! סלבס גאה

צילום: אבי כהן עריכה: אמיר קוטיגרו

אם עוד לא הצלחתם להבין, אז הסדרה החדשה של HOT 'אמא ואבאז'', הולכת להפוך לכם את החורף הדכאוני והאפור להרבה יותר שמח וצבעוני. יהודה לוי ויפתח קליין, מגלמים בסדרה החדשה של אורי סלעי ואבנר ברנהיימר, זוג הומואים שמביאים ילד לעולם עם החברה הטובה והסטרייטית מיה דגן.

וואלה! סלבס ניצלה את הפרמיירה הנוצצת של הסדרה על מנת לבדוק עד כמה באמת נכנסו השחקנים לתפקיד. "זה נדבק" מודה יהודה לוי על התפקיד שלו כהומו, "כי זה נורא כייפי". גם יפתח מספר כי יהודה לקח את התפקיד ברצינות יתר, "אצלו לא היו סימני שאלה בכלל, היו צריכים למתן אותו". ברנהיימר אף מספר כי נינט טייב החליטה להתערב בעניין, "היא אמרה לי מה אתה עושה לו? נהיה לי אישה בבית". כן, כן, אפילו למלכה האם המשחק של יהודה היה קצת מוגזם, "הרגשתי את זה בבית בהחלט, אז אמרתי לו 'מאמא, תירגע'. רק את יהודה זה מצחיק, "הפכנו להיות שתי בוצ'ות (לסביות) בבית, אני ונינט".

יהודה לוי, מיה דגן, יפתח קליין. אביב חופי
הורסים. יהודה, מיה ויפתח/אביב חופי

אם עדיין לא השתכנעתם שאתם חייבים לראות את הסדרה אולי העובדה שיהודה חושף כמה איברים צנועים, תשכנע אתכם. "אני לא יודע עד איזה רמה הם שמו בעריכה, אבל יש תחת טוניסאי יפה". וכמובן אי אפשר בלי נשיקה רטובה בין שני גברים לוהטים, "אני אמרתי לו בוא נעשה את השיטה האמריקאית", מודה יפתח, "אבל יהודה היה בקטע של הגישה האירופאית, אז נאלצתי להיכנע לו".


למקרה שתהיתם, ובטוח שתהיתם, מי הפסיבי ומי האקטיבי שבסדרה, זה תלוי את מי שואלים. "אני גם וגם", אומר יהודה" ,אנחנו לא נכנסים להגדרות". גם יפתח מסכים שבמקרה שלהם הם גם וגם, רק מיה בטוחה שיהודה 'פסיבית. מה זה פסיבית'.

ואי אפשר לצפות בסדרה על הומואים מבלי לשלוט בז'רגון ההומואי הרשמי. וכן, גם השחקנים כבר למדו כמה מילים, במיוחד מיה ההורסת, ששולטת היטב בלקסיקון ואף מצהירה "אני הכי קוקסינל. הייתי צריכה להיוולד הומו. הייתי הומו טוב". תכל'ס

וואלה! סלבס מצהירה כאן ועכשיו שאם מיה תחליט להיות הומו או לסבית, היא מוכנה לעשות איתה ילד. בעצם, גם אם לא.

אמא ואבאז: נינט טייב ויהודה לוי במפגש משפחתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully