וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון מתרגלת אמהות

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

5.11.2012 / 10:57

האמא לעתיד הגיעה לאולפני ערוץ הילדים כדי לשיר עם יעל בר זוהר, אנה ארונוב ושלל מנחים את שירי הביטלס, ועל הדרך בחנה את עולם הזאטוטים. וואלה! סלבס לט איט בי

זה אולי יפתיע אתכם, אבל למרות שנדמה כי שירי מימון כבר בסוף החודש השמיני להריונה, העולם גילה על דבר ההיריון של הדיווה לפני פחות מחודש ימים. אז נכון, היא אמנם רק בחודשים הראשונים להריון, אבל נראה כי הבטן של הזמרת הבלונדינית צצה בתיאום מושלם עם החזרות למופע הפסטיגל הקרוב. יש עוד כמה שבועות טובים עד ללידה, אבל מימון לא מבזבזת זמן ומתכוננת לרגע שבו תחבוק את בנה הרך ותגדל את העולל. איך? בהופעה מול ילדים אחרים, דומים, פחות או יותר, לזה שייוולד לה.

שירי מימון. אביב חופי
עמדי נוח. שירי מימון מסדרת/אביב חופי

מימון הגיעה אתמול (א') לאולפני ערוץ הילדים כדי להופיע עם שירים של להקת הביטלס האגדית, שהוקלטו עבור תוכנית ספיישל מיוחדת שתשודר בערוץ. כך, ילדים ישראלים שעדיין לא מכירים את השירים של מקרטני והחבר'ה יוכלו לפזם, בזכות השירה של שירי, שסידרה את השמלה הצחורה וההדוקה על הבטן, כדי שגם הבייבי שגדל לה שם בפנים יוכל לשמוע כמו שצריך.

הבטן של שירי מימון. אביב חופי
הנה הבטן המפורסמת של אמא מימון/אביב חופי

זה אחר זה עלו לבמה כמה מכוכבי הפסטיגל הקרוב, שהראו מה הם יודעים לעשות הכי טוב, בשיתוף מנחים אחרים מערוץ הילדים. יעל בר זוהר לא הפסיקה לפזר מסרים של שלום ואחווה, אסף הרץ ואנה ארונוב שרפו את הבמה עם להט הריקודים שהביאו כל אחד בנפרד מרחבת "רוקדים עם כוכבים" ונראו מרוצים מהסקס אפיל המתפרץ. בכל זאת, הופעה מול ילדים בשנת 2012 כבר לא צריכה להיות כל כך תמימה.

יעל בר זוהר. אביב חופי
שלום היא מילה שימושית. יעל בר זוהר/אביב חופי

על הבמה שרו, זזו ופיזרו שלום ואהבה גם דנה פרידר וטל מוסרי, שמזגזגים בין ערוץ הילדים לבמת הפסטיגל, קטלין רייטר עם הקול העמוק (שנענעה ישבן עם אסף הרץ השובב), תובל שפיר ועודד פז. אה, וגם אלי פיניש בתפקיד הרשע המושלם ששר את שירי ג'ון לנון.


וואלה! סלבס רצתה להופיע פעם באולפן ערוץ הילדים, אבל התפקיד הפנוי היחיד שמצאו לה שם היה של מכונת השתייה במסדרון. היא וויתרה.


שירי מימון משיקה את ההריון בין חברים

איתי תורג'מן ואנה ארונוב עוברים על החוק ומתחרטים

אסף הרץ, אנה ארונוב. אביב חופי
סקסי: אנה ארונוב חופנת את אסף הרץ/אביב חופי
אלי פיניש. אביב חופי
עצור, בשם האהבה. פיניש/אביב חופי
קטלין רייטר, אסף הרץ. אביב חופי
שייק איט. הרץ וקטלין רייטר משיקים ישבנים/אביב חופי
דנה פרידר. אביב חופי
דנה פרידר בסקובי דו שיק/אביב חופי
דנה פרידר, טל מוסרי, עודד פז, אליאנה תדהר. אביב חופי
חבורת מה קשור, הדור הבא/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully