וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש לשירי מימון בבטן?

וואלה! סלבס

24.10.2012 / 0:26

כשבוע וחצי אחרי שגילינו שהזמרת בהריון, הערפל המסתורי לגבי מינו של העובר שבבטנה מתבהר: מימון ובעלה ייצרפו בעוד כמה חודשים בן זכר למשפחתם. וואלה! סלבס בייבי בלו

נינט טייב אולי ניצחה אותה בגמר "כוכב נולד", אבל לפני כשבוע וחצי שירי מימון הצליחה להשיג את חברתה ההיסטורית בתחרות שונה לגמרי, המירוץ לקראת האימהות. בעוד שנינה אפילו עוד לא התחתנה, הדיווה שהגיעה אל המקום השני לפני כעשור בניצנים, הודיעה בשבוע שעבר שהיא מגדלת בבטן יורש.

מימון לא גילתה לכל העולם שהיא ובן זוגה בחמש האחרונות, יוני רג'ואן, מצפים לתינוק חדש בראיון מרגש או חשיפה טלוויזיונית, אלא באמצעות הודעה נרגשת למעריצים בחשבון הפייסבוק שלה. "זו בשורה אישית מאוד ואני משתדלת לשמור כמה שיותר על פרטיותנו, אך יותר מכל היה לי חשוב שתשמעו זאת ממני", כתבה הזמרת.

שירי מימון. אביב חופי
כבר רואים את הבטן. שירי מימון ויוני רג'ואן/אביב חופי

אך למרה השמחה, פרטיות היא משהו שוואלה! סלבס איבדה עוד בבית הספר היסודי, כך שהיא יכולה לבשר שמקורבים לזמרת גילו לה את מינו של העובר. חברים, הכינו את האוברולים הכחולים, כי הילד הצומח בבטנה של הדיוה הוא בן. מעניין אם מימון כבר שרה לרג'ואן שלה שיתחיל לחפש מוהל ראוי לצאצא המדובר שעוד גדל שם בפנים.

אחרי מימון, בקרוב ככל הנראה נגלה גם את מין ילדיהם העתידיים של זוגות אחרים, כמו עדן הראל ועודד מנשה, קובי פרץ והענבל שלו ועוד כמה סלבס שסוחבים איתם עוברים מיוחסים.

אורלי אמגור שפר, המנהלת של מימון, מסרה בתגובה: "כרגע אני מעדיפה לא להיכנס לשירי לחיים יותר מדי. כשהיא תלד , בשעה טובה, כולנו נדע. מה שבטוח, שאם היא תלד בת, תחכה לה מתלחה מוכנה ממני על מגש של כסף".

וואלה! סלבס מצפה גם היא לבן זכר, אבל לא כמו של שיריה אלא כזה שיבוא ויגאל אותה מהבדידות בחדר המיטות.


שירי מימון משיקה את ההריון עם החברים

צפו: שירי מימון מפזזת גם בהריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully