וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שירי מימון מפזזת גם בהריון

וואלה! סלבס

17.10.2012 / 10:06

למרות שהיא נושאת עובר ברחמה, שירי מימון לא מוותרת על תפקידה בפסטיגל, מחממת את הגרון, עולה על עקבים ומוכיחה שגם בהריון אפשר לפזז. וואלה! סלבס בכורה חגיגית

יח"צ - חד פעמי

רק לפני מספר ימים התגלה הריונה הטרי של שירי מימון, אך עושה רושם שהדבר לא ימנע מהדיווה העסוקה לתפקד כרגיל על במת הפסטיגל הקרוב, ואף לא יגרור תהפוכות בשגרת חייה (לפחות לא בחודשים הקרובים).

כזכור, הקליפ הרשמי של הפסטיגל שודר בוואלה! סלבס בהקרנת בכורה, אבל מה קורה כשלוקחים ממימון את הקולגות למופע הססגוני (ניימדרופינג: יעל בר זוהר, אלי פיניש, אסף הרץ, אנה ארונוב ודנה פרידר), ומותירים את הזמרת הנערצת לבדה? ובכן, הכריזמה פורצת, החן נשפך, ובגדי העור נחשפים. כן, שירי לא באמת זקוקה לזמרי ליווי/חיזוק, ואף אחד לא באמת יצליח להביס את היכולות הווקאליות שלה.

השיר אותו תבצע מימון ואולי תצליח לעורר בעזרתו את הניינטיז הרחוקים, נקרא "SPY פסטיגל קדימה!", שמנגינתו שייכת ל-" Livin' La Vida Loca" של ריקי מרטין. מה חושב על זה בעלה, יוני רג'ואן, שאחראי גם הוא לבטנה המבצבצת של מימון? אין לדעת, אך אפשר רק לקוות שיצליח לשמור על איפוק כשיראה את אשתו מפזזת על הבמה, לצד צוות רקדנים עשיר.


וואלה! סלבס לא יכולה לשכוח איך כשהייתה קטנה, תכננה להצטרף לילדי הפסטיגל, אך ירדנה ארזי ויגאל בשן הפנו לה גב.



שירי מימון מציגה: בטן הריונית

בכורה: הקליפ הרשמי של הפסטיגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully