וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית הפיטמה המביכה של האחות קרדשיאן

שירות וואלה! סלבס

1.11.2012 / 13:31

אחרי קלטת הסקס (#2) של האחות הגדולה, קים - חושפת קלואי קרדשיאן פיטמה בשידור החי של "אקס פקטור". סיימון קאוול: "המזגן חזק מדי". וואלה! סלבס איברים מבצבצים

רק אתמול צצו שמועות בנוגע לקלטת סקס חדשה (חלק 2) בכיכובה של קים קרדשיאן, וכעת – כאילו לא שבענו מתקריות סקסיסטיות מבית היוצר של הקרדשיאנס, נחשפת לה פיטמה. אתמול (ד'), המנחה החדשה של "אקס פקטור", קלואי קרדשיאן, לא שיערה (או שכן) שהחולצה השקופה ומיזוג האוויר, יעוררו כל כך הרבה תשומת לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קים, את פאסה. קלואי קרדשיאן/מערכת וואלה, צילום מסך

סיימון קאוול, ככל הנראה ידע בדיוק מה הוא עושה, כשליהק את אחותה של קים, להנחות את "אקס פקטור" לצד מריו לופז, וודאי צפה בדמיונו המופרע סיטואציה דומה. זה קרה בשידור החי, שעת פריים טיים, משפחות מתכנסות בסלון ובוהות יחדיו בתכניות ידידותיות לצופה הצעיר - אלא שכל הטוהר נפסק כשהקרדשיאן עמדה על הבמה, ופטמותיה הזדקרו תחת חולצה שקופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הכל בשביל מאהב לטיני/מערכת וואלה, צילום מסך

סיימון הגיב, בלי אף מעצור, כיאה לו: "אני חושב שהמזגן חזק מדי". גם קלואי התייחסה למקרה וצייצה בטוויטר: "אני חושבת שקרתה לי תקרית פיטמה, LOL". כן, אתמול קלטת סקס, היום ניפ – סליפ. זה התוכן העיקרי שהמשפחה הטראשית מייצרת, בדיוק בזכות זה היא יכולה להתרברב בהונה, ובקניה ווסט (ו-בר רפאלי).


וואלה! סלבס מפעילה מדי יום את המזגן, על הטמפרטורה הכי נמוכה, ומחכה להזדקרות בקוצר רוח.

סיבוב שני: קלטת סקס נוספת לקים קרדשיאן

ממתק או תעלול: כוכבי הוליווד מתחפשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully