וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: דייט עם בר רפאלי

וואלה! סלבס

29.10.2012 / 12:20

אחרי שכבר הגיעה לפסגה ויצאה עם ליאונרדו דיקפריו, עכשיו הטופמודל הישראלית מציעה במכירה פומבית דייט איתה. הכסף כמובן, יילך לתרומות. אז כמה היא שווה? וואלה! סלבס שנקל

מסתבר שכשקוראים לך בר רפאלי ואת דוגמנית מצליחה ומפורסמת בעולם כולו, את במעמד שבו את רשאית להציע דייט איתך במכירה פומבית.

אחרי שישבה לדינר עם האקס ליאונרדו דיקפריו, חפנה להיידי קלום את הישבן והסתחבקה עם קניה ווסט וקים קרדשיאן, עכשיו ברבור מציעה, לכל המרבה במחיר, לצאת איתה לארוחת ערב במסעדה ניו יורקית.

בר רפאלי בטקס GQ. Andreas Rentz, GettyImages
דייט, מישהו? בר/GettyImages, Andreas Rentz

לא, הישראלית הכי מצליחה בעולם לא מוכרת את גופה, חלילה וחס, אלא עושה זאת במסגרת תרומה מיוחדת למען הוועד למלחמה בסרטן בארה"ב, שכזכור, רפאלי לקחה חלק בערב הגאלה שאירגנו לפני כשבוע.

אירמלין דיקפריו, ליאונרדו דיקפריו, בר רפאלי. רויטרס
גם איתו הייתי בדייט. בר וליאו/רויטרס

אז אם יש לכם מספיק כסף ואתם בעניין של להשתתף, תדעו שיש כמה תנאים: אתם צריכים להיות מעל גיל 18, ללא רקע פלילי, ארוחת הערב יכולה להיערך עם עוד אנשים מסביב לשולחן וגם יכולה להיגמר אחרי מספר דקות. אה כן, הארוחה תיקבע לפי לוח הזמנים של הדיווה.

עוד פרט שולי, שאולי כדאי שתדעו, נכון לעכשיו ההצעה הכי גבוהה עומדת על 2,300 דולר, שבחשבון פשוט זה באזור ה 8000 שקלים. אז אם יש לכם כסף מיותר, זה הזמן לבזבז אותו. תמהרו, נשארו רק עוד שלושה ימים.

גם וואלה! סלבס ניסתה למכור דייט איתה, זה לא עבד. לא, גם לא כשהיא הציעה סקס בסוף הדייט.

יפה לה: בר רפאלי כובשת את גרמניה בשמלה שקופה

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully