וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי וליידי גאגא חוגגת במסיבה

שרות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

25.10.2012 / 11:24

הטופמודל הישראלית והפופ-סופרסטאר עלו על בגדים שחורים וצמודים במיוחד, לכבוד פתיחת חנות חדשה של ורסאצ'ה במנהטן. האם השיקו כוס שמפניה משותפת? וואלה! סלבס מפלצת תהילה

בר רפאלי ממשיכה לתחזק את מעמדה בעולם כסלב מן השורה הראשונה והפעם היא מתחככת בלייד גאגא וכן, שוב, בחבר קניה ווסט. אמנם בארצנו הקטנטונת הדוגמנית הבלונדינית מעדיפה שלא לפקוד אירועים, אבל מעבר לים, נראה שאין לה ממש בעיה, ממש כמו בפתיחת החנות החדשה של אופנת העל ורסאצ'ה במנהטן אמש (ד').

בר רפאלי במסיבה של ורסאצ'ה. Alo Ceballos, GettyImages
מוכנה להצליף? בר רפאלי/GettyImages, Alo Ceballos

למרות התדמית הצבעונית, רפאלי וגאגא עשו ממש כמו שאר האורחים, שהגיעו לחגוג את פתיחת החנות בסוהו השיקי כשלבשו שחור טוטאלי מהפנט. ברבור באה בלבוש עור (הכי s&m שיק), גאגא הגיעה עם שביס פרווה על הראש וחולצת בטן. מעבר לים כבר קר בחוץ, למרות שעם שתי פרסונות שכאלה, בפנים כנראה היה סופר לוהט - במיוחד כשאלכוהול מבעבע היה מעורב בחגיגה.

ליידי גאגא במסיבה של ורסאצ'ה. James Devaney, GettyImages
מביאה את הנוצות מהבית. ליידי גאגא/GettyImages, James Devaney

לאותה המסיבה הגיע בלבוש עור שחור גם הידיד הקרוב של בר, קניה ווסט, נו זה שישב לצידה בשולחן יחד עם קים קרדשיאן באירוע התרמה רק יומיים קודם. בין הנוכחים היו גם הזמרת ג'ניפר הדסון, נערת הזוהר החו"לית אלכסה צ'אנג וכמובן המלכה האם של בית האופנה היוקרתי, דונטלה ורסאצ'ה.


וואלה! סלבס אוהבת גם היא ללבוש שחור, תמיד אומרים לה שזה מתאים ללב שלה.


למה בר רפאלי רצתה לקפוץ מהחלון?

ליידי גאגא משתוללת עם ורסאצ'ה טופלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully