וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי מור ואשטון קוצ'ר נלחמים על הכסף

שירות וואלה! סלבס

22.10.2012 / 11:29

הפרידה המתוקשרת של דמי מור ואשטון קוצ'ר מתלכלכת ומגיעה לנושא הרגיש מכל - מזומנים. אם המשבר לא ייפתר בקרוב, השניים צפויים לנהל מאבק משפטי. וואלה! סלבס גולדיגרית

לפני יותר משנה, אחרי משבר קשה ביחסים, אשטון קוצ'ר ודמי מור החליטו להפריד כוחות. אלא שמאותה עת, בעוד שאשטון נצפה מתרועע עם ריהאנה (מה שהתברר כמפגש חברי במרכז הקבלה), ומאוחר יותר פצח במערכת יחסים עם הקולגה ל"מופע שנות ה-70", מילה קוניס - מצבה של דמי התגלה כהרסני. הקוגרית השברירית טופלה בבית חולים לאחר שעשתה שימור בחומרים ממריצים, איבדה את הדעת כששמעה על מערכת היחסים החדשה של קוצ'ר, ואף שחררה את תסכולה על בנותיה מכיוון ששמרו על קשר עם הבעל הפרוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדוכדכים. קוצ'ר ומור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז כן, היחסים של השניים עלו על שרטון, והמבוי הסתום ודאי לא תרם לדרך המורכבת למסמך גירושין רשמי. מתברר שהזוג הפרוד עושה את דרכו למאבק משפטי–ציבורי, על (איך לא) כסף. אמנם עורכי הדין של השניים מנסים להגיע להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט ועין הציבור, אך מתברר שגם בתקופה האחרונה העסק ממשיך להתחמם.

מילה קוניס. Pascal Le Segretain, GettyImages
מצבה טוב יותר. קוניס/GettyImages, Pascal Le Segretain

על פי הדיווחים, קוצ'ר, השחקן הרווחי ביותר בטלוויזיה, לא מוכן להעניק לגרושתו תשלום הולם בגין הגירושין. "הם עדין לא הגיעו להסכמה על הכסף, כי אשטון הרוויח באופן משמעותי יותר בשנות הנישואין האחרונות שלהם", מסר מקורב. כיום אגב, מרוויח הקוצ'ר 24 מליון דולר לעונה מלאה של "שני גברים וחצי". לאקי קוניס!


וואלה! סלבס נאבקת בעצמה בציבור מדי יום, כשהיא חולפת על פני מראות.


דמי מור הובהלה לבית חולים לאחר שימוש בחומרים ממריצים

חברים מספרים: דמי מור רוצה לחזור לאשטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully