וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברים מספרים: דמי מור רוצה לחזור לאשטון

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

13.3.2012 / 17:35

מקורבים לשחקנית מספרים שדמי מתעלמת מהעובדה שאשטון מנהל זוגיות חדשה ורוצה אותו בחזרה. "אם הוא לא עונה להודעות שלה מהר, היא מתחרפנת". וואלה! סלבס מטורללת

מתברר שמצבה הנפשי של דמי מור רחוק מלהשתפר. למרות שהשחקנית נראתה רעננה ומאושרת כשיצאה ממכון הגמילה שלה בשבוע שעבר, מקורבים למור מספרים שהיא נמצאת במצב נפשי רעוע במיוחד.

ידיד של מור דיווח בעילום שלם למגזין אמריקאי: "דמי לא התגברה על אשטון קוצ'ר, מצב הרוח שלה תלוי לחלוטין במהירות בה הוא משיב להודעות ולטלפונים שלה", סיפר המקורב, "אם הוא לא עונה לה תוך שעה-שעתיים, או נשמע קר ומרוחק, היא מתחרפנת לחלוטין". עוד דיווח המקורב למגזין, " למרות שהיא לא מוכנה להודות בזה, ברור שהיא מוקסמת מאישיותו של קוצ'ר, ורוצה אותו בחזרה".

אשטון קוצ'ר, דמי מור. Stephen Lovekin/Staff, GettyImages
טיפ לעתיד: תתרחקי מגז מזגנים/GettyImages, Stephen Lovekin/Staff

מקורב אחר לשחקנית האומללה, סיפר למגזין "היט" האמריקאי, שמור לא יודעת מה קורה בעולם החיצון, היות ובזמן האיפוז במכון הגמילה, היא לא נחשפה לשום כלי תקשורת, אין לה מושג שאשטון כבר מוכן להמשיך את חיו בלעדיה ואפילו נצפה עם בחורה אחרת".

כאמור, קוצ'ר נצפה בתחילת החודש כשהוא מבלה עם בחורה אלמונית באתר מלחמת "לייזר טאג". השניים נראו מיודדים ולפי עדי ראייה השניים נראו קרובים במיוחד. למרות שדוברו של קוצ'ר הבטיח ששום רומן לא נרקם בין השניים, יש מי שמאמין כי השחקן לא יושב בבית ומחכה לאשתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צרות בגן עדן. אשטון ודמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מדווחים חבריה של מור, כי מצבה הנפשי התדרדר רגע אחרי ביקורו של אשטון במכון הגמילה בו אושפזה. "היא היתה נחמדה וחייכנית, אך לאחר הביקור שלו נראתה עצבנית וכעוסה".

למי שפספס: בתחילת השנה האזרחית, הגיעה קריאה למוקד המשטרתי מביתה של מור. מי שהזעיק את השוטרים סיפר שהשחקנית מפרפרת על הרצפה ונראה שהשתמשה בחומרים ממריצים. לאחר בדיקות מעבדה התברר שמור שאפה כמות קטלנית של גז צחוק ועישנה סמים מסוכנים, מה שזיכה אותה בחודש וחצי של גמילה בכפייה. פאן.

וואלה! סלבס עישנה פעם בורקס ושאפה אבקת סוכר. היא אושפזה במכון אברהמסון.

מה אתם חושבים על דמי מור? פתטית או גיבורה? בורו לרכל איתנו בוואלה סלבס

רק לאחרונה: דמי מור רוצה להתגרש מאשטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully