וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע האימים של ליהיא גרינר

יוני פרוים

18.10.2012 / 15:07

כוכבת הטראש חגגה אתמול (ד') יום הולדת ושוב סיפקה מופע כמו שרק היא יודעת. ולא, אל תשאלו אותה מי זו סי היימן, כי היא לא באמת יודעת. וואלה! סלבס פאדיחות

צילום: דרור פיקלני עריכה: אמיר קוטיגרו

את יום ההולדת של ליהיא גרינר, אפשר בקלות להגדיר כ"מופע האימים של ליהיא". המלכה האם של כל פליטי הריאליטי חגגה אתמול (ד') יום הולדת 28, מה שגרם לה להתעלות על עצמה ולספק מופע של איש אחד, שכולכם תזכרו עוד הרבה שנים.

גרינר החלה את הערב כשסיפרה בקול גדול שהיא ובעלה, יוסי צבר, עושים בימים אלו ניסויים מיניים, המבוססים על הספר "50 גוונים של אפור", "אנחנו עושים כל מה שהיא עושה בספר. הרבה דברים חדשים ומפחידים", היא סיפרה.

ליהיא גרינר. דרור פיקלני
איזו תנוחה לא ניסיתם? ליהיא ויוסי/דרור פיקלני

לאירוע הנוצץ, הגיעו כל המי ומי של עולם הריאליטי, וגם כמה שלא ממש קשורים, כמו סי היימן, שסביר להניח הצטערה על הרגע שהגיעה. הזמרת המפורסמת הגיעה לברך את גרינר, אלא שזו לא ממש זיהתה אותה וגם אחרי שסי הציגה את עצמה, ליהיא עדיין לא ידעה במי מדובר. "איך אני אמורה לדעת מי זו?" אמרה האישה שלא עובדת בשביל אף אחד, "אני חדשה בארץ. גם את איגי וקסמן לא הכרתי עד שעתי התחיל לצאת איתה".

ולסיום, רק בשביל שלא יגידו, חלילה וחס, שהיא לא מספקת את הסחורה, הציגה הגרינר ריב מתוקשר עם הסוכן שלה. הבלונדה, שנשאלה האם הזמינה את הצ'ילבה הנצחית שלה, אביבית בר זוהר, אמרה שהסוכן היה אחראי על ההזמנות והפנתה אליו את השאלה. הסוכן, שכנראה שכח עם מי יש לו עסק, אמר :"אני חושב שאביבית עסוקה, יש לה קמפיין חדש", המשפט הזה כשלעצמו, הצליח להרתיח את הגרינר שפצחה בויכוח קולני עם הסוכן.


וואלה! סלבס ניסתה את כל מה שמתואר בספר "50 גוונים של אפור", אבל מסתבר שאי אפשר לעשות את הכל לבד.

צפו: ליהיא גרינר מזמינה את גלעד שליט ליום ההולדת שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully