וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שיחת הטלפון של ליהיא גרינר ומשפחת שליט

וואלה! סלבס

17.10.2012 / 11:56

מלכת הטראש לא ויתרה על החלום שלה והתקשרה לבית משפחת שליט, להזמין את הבן שחזר מהשבי. רוצים לדעת אם הוא יגיע או לא? כנסו. וואלה! סלבס לראות ולא להאמין

תמונות גולשים

רק אתמול קראתם כאן שליהיא גרינר מאוד, אבל מאוד רוצה שגלעד שליט יגיע ליום ההולדת שלה ויחגוג איתה 28 שנות קיום וחמצן.

כפי שאתם כבר מכירים את ליהיא (ואם אתם לא אז הגיע הזמן), היא לא אחת שאפשר לעצור בעדה או להגיד לה מה לעשות, וכאחת שכזו, החליטה האישה והפאות להרים את הטלפון, לחייג לבית משפחת שליט ולהזמין את גלעד. אה כן, ועל הדרך גם לתעד את זה. סתם שיהיה עוד אייטם.

גרינר, שחששה לעשות את השיחה, אספה מספר חברים סביבה, אזרה אומץ וצלצלה לבית משפחת שליט. מי שענה לה היה אביו של גלעד - נועם, שהודה לה על ההזמנה, אך הסביר לה שלצערה ולצער כולכם, ששליט ג'וניור לא נמצא בארץ ולכן לא יוכל להגיע למסיבת יום ההולדת שלה.

ליהיא גרינר, גלעד שליט. תמונות גולשים
לא יבוא. ליהיא וגלעד/תמונות גולשים

הבלונדה לא ויתרה וסיפרה לנועם כי תיארה לעצמה שאחרי שהם קראו באתרי הרכילות שהיא רוצה להזמין אותו, הם בטח ימציאו תירוץ שהוא לא בארץ. שליט, הדי המום מהשיחה, הסביר לגברת הראשונה של עולם הריאליטי שהוא לא ממש קרא את אתרי הרכילות ולא ידע שהיא מתכננת להזמין את בנו. גרינר המאוכזבת עד מאוד, המשיכה ללרלר עד כמה זה חשוב היה לה שגלעד יהיה וכי מדובר באחד החלומות הכי גדולים שלה ולבסוף ויתרה וניתקה.

וואלה! סלבס רצתה להזמין את עזאם עזאם ליום הולדת שלה, אבל הוא אמר שזה לא לכבודו להתרועע איתה.

ליהיא גרינר רוצה שגלעד יגיע ליום ההולדת שלה

צפו: ליהיא גרינר מטיסה מטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully