וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט מתקוטט עם צלמת פפראצי

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash

15.10.2012 / 15:00

הראפר והחברה קים קרדשיאן נהנו מארוחת ערב רומנטית. טוב, לפחות עד שראו את האקס המפורסם שלה, מה שגרם לווסט להתפוצץ על צלמת תמימה ברחוב. וואלה! סלבס בום בוקס

יש שיאמרו שקים קרדשיאן היא זונה של תשומת לב, אבל האמת היא שהאקשן תמיד מתרכז ממש במקום שבו הקרדשיאן נמצאת. הלילה (שני) למשל, קימי התמימה הגיעה לארוחת ערב רומנטית עם בן הזוג הלוהט, הראפר קניה ווסט, במסעדה במיאמי. כמובן שהערב נגמר במכות שהוא החטיף לצלמת פפראצי בדרכם חזרה לרכב.

קניה ווסט. ספלאש
בום, בום, בום. ווסט, קרדשיאן וצלמת הפפראצי המסכנה/ספלאש

אז מה היה שם באמצע? מתברר שבאותה המסעדה ממש, ישב בן זוגה המפורסם לשעבר של קרדשיאן, שחקן הפוטבול האמריקאי רג'י בוש (שאפילו הופיע לכמה פרקים בתוכנית הריאליטי המשפחתית) יחד עם חברתו ההריונית. האקסים נתקלו אחד בשנייה בזמן ארוחת הערב, מה שככל הנראה ריגש את קרדשיאן, לא העיפרון הכי מוחדד בקלמר, כן?

קניה ווסט. ספלאש
על מה אתם מסתכלים? ווסט במבט רכושני/ספלאש

המפגש המביך כנראה השפיע במיוחד על בן זוגה, שהחליט להוציא את העצבים על צלמת הפפראצי שחיכתה מחוץ למסעדה, שבסך הכל התעניינה ושאלה את בני הזוג אם בירכו את בוש לכבוד ההיריון הטרי של הצמודה שלו. כנראה שהכל היה יותר מדי עבור קניה ווסט, כי הראפר לא התאפק ודחף את הצלמת הנועזת, כשאת כל התגרה מתעד צלם פפראצי אחר במקום. אאוץ'. קרדשיאן, אם תהיתם, נראתה נבוכה מכל ההמולה. ככה זה שלחבר ששלך יש דם חם, כנראה.


וואלה! סלבס חטפה פעם מכות ממישהו מפורסם, אבל שילמה לו בשביל זה.


לאלף נמר: קים קרדשיאן בטעם רע

צפו: קים קרדשיאן חושבת שקניה ווסט הוא האחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully