וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאלף נמר: קים קרדשיאן בטעם רע

שירות וואלה! סלבס

14.10.2012 / 11:08

החברה של קניה ווסט עלתה על תחפושת נמרה לכבוד האלווין וצילמה כדי שנעזור לה להחליט אם היא סקסית מספיק. התוצאה חושפת הרבה יותר מהביקיני השגרתי. וואלה! סלבס טורפת

אין שבוע שבו מלכת הריאליטי האמריקאית, קים קרדשיאן, מוותרת על התענוג לעלות על ביקיני קטנטן, שלא משאיר הרבה מקום לדמיון ולתעד את זה להנאת המעריצים (ושאר העולם). בכל זאת, כאחת שהתפרסמה בעקבות פרסום של קלטת סקס עם זמר סוג ז', יש לה מוניטין לשמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגברת והחברבורות. קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל מתברר שיש כמה פיסות בד שלמרות שהן מכסות יותר מהביקיני, הן עדיין חושפות הרבה יותר. כמו למשל תחפושת הנמרה שקרדשיאן מדדה אתמול (שבת) לקראת האלווין (ליל כל הקדושים), חג התחפושות של העולם הנוצרי. קים צילמה את האאוטפיט המרגש לתמונה שבה היא עושה פרצוף סקסי כשהיא נוהמת ובמקביל כמעט חולצת שד עסיסי, וכמובן מיהרה להעלות אותה לרשת.

הישבן של הכוכבת, זה שהחבר קניה ווסט מלטף על בסיס קבוע, אולי ארוז היטב בתוך מעטפת החברבורות והזנב המבצבץ, אבל בפרונט היא נותנת לכל המומחים לבדוק את המבנה האנטומי שלה, כולל החזה המפואר והבטן שמכוסים בקושי בבד רשת שקוף. מזל שהפטמה נשארה בפנים הפעם, הרי טוב טעם מעולם לא היה אחד מהתארים שלהם זכתה קימי.


וואלה! סלבס לא צריכה להתחפש בחג, אנשים חושבים שהיא נראית כמו מכשפה זקנה בכל יום מחדש.


צפו: קים קרדשיאן חושבת שקניה ווסט הוא האחד

איכס: קים קרדשיאן לא מסתדרת לבד בשירותים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully