וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון מגיעה לתחנת המשטרה

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

10.10.2012 / 10:01

השורדת לשעבר שנעצרה בתחילת השבוע בחשד שנהגה בשכרות ועברה, על פי טענתה, "השפלה פיזית ונפשית", הגיעה הבוקר לשימוע בתחנת המשטרה. וואלה! סלבס שולפת אזיקים

לצד החגיגות וההילולות של שמחת תורה, יש לפחות יוצאת ריאליטי אחת שהחג הזה לא היה כל כך שמח עבורה: נטלי דדון, שנעצרה בבוקר יום שני האחרון לאחר שנתפסה על ידי שוטרים כשעל פי החשד היא נוהגת שיכורה ברכבה. הבוקר (רביעי), הגיעה דדון לשימוע בתחנת המשטרה ברמת החייל שבצפון תל אביב כדי למסור עדות, ולא נראתה מרוצה בכלל מהמעמד.

נטלי דדון. ברק פכטר
הוליווד פינת מגדל העמק. נטלי דדון וחמי בראל/ברק פכטר

כבר ביום שני, לאחר שככל הנראה, התעמתה עם השוטרים שעיכבו אותה לבדיקת "ינשוף", טענה דדון שזכתה ליחס משפיל מצד השוטרים שכנראה ראו אותה משתובבת בביקיני בטלוויזיה. הדוגמנית, שהגיעה הבוקר יחד עם בן זוגה, חמי בראל, סיפרה לוואלה! סלבס לאחר המעצר: "נלקחתי לחקירה והוחזקתי בתחנה לילה שלם עד שעות הבוקר כשאין לי מושג מה עשיתי". עוד אמרה הדדון "עברתי חקירות ממושכות כשאני מוצגת לראווה על מנת שיראו וייראו, כדי שלמשטרת ישראל יהיה יח"צ על חשבוני".

נטלי דדון. ברק פכטר
לא כמו על האי, הא?/ברק פכטר

"מקווה שאף אדם לא יעבור את מה שעברתי בלילה הנורא הזה, שאף שוטר לא ייקח את הכוח וינסה 'לשנות את העולם או להפוך אותו לטוב יותר' על חשבונם וגבם של אזרחים כמוני. נפגעתי מאוד, הושפלתי פיזית ונפשית. שעות של סרט רע שרק התחננתי שייגמר ועל מה??", אמרה דדון הנרגשת.

כעת, על המשטרה להחליט אם לשלול את רשיונה של כוכבת הריאליטי לתקופה של חודש ואם להביאה בפני שופט. אתם יודעים, כזה שיגיד לה "אם שותים לא נוהגים".


וואלה! סלבס לא שותה הרבה, אבל הרבה אמרו לה שהיא שוטה.


מה עשו נטלי דדון ואלין לוי בבריכה?

נטלי דדון. ברק פכטר
כמו בקניון, גם פה יש מאבטח/ברק פכטר
נטלי דדון. ברק פכטר
מוכנה לאמת, רק האמת ושום דבר מלבד האמת?/ברק פכטר
נטלי דדון. ברק פכטר
לא נורא, בעוד 15 דקות אף אחד לא יזכור את זה/ברק פכטר
  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully