וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון נעצרה בחשד שנהגה שיכורה

וואלה! סלבס

8.10.2012 / 20:53

ממש כמו באמריקה: כוכבת הריאליטי נעצרה היום לאחר שעל פי החשד נהגה ברכב כשהיא תחת השפעת אלכוהול, והתעמתה עם השוטרים. דדון: "הושפלתי פיזית ונפשית". וואלה! סלבס פלילית

אחרי השערוריות של לינדזי לוהן ופריס הילטון בהוליווד הרחוקה, זה היה רק עניין של זמן עד שגם כוכבת כחול-לבן תסתבך עם רשויות החוק בארץ: נטלי דדון, שכיכבה בקיץ האחרון ב"הישרדות VIP", נעצרה היום (שני) לפנות בוקר על ידי שוטרי תנועה בתל אביב, לאחר שנתפסה כשעל פי החשד היא נוהגת שיכורה ברכבה.

כאילו לא די בכך שהיא נתפסה בחשד לכך שהיא נוהגת תחת השפעת אלכוהול, הכוכבת הלוהטת לא נרגעה וככל הנראה אף התעמתה עם השוטרים, תוך כדי שהיא מנבלת את הפה בזמן שעברה בדיקת "ינשוף" והובאה לתחנת המשטרה בצפון תל אביב. כמו שנאמר, נכנס יין, יצאו הפה גדול פלוס הרבה עצבים כנראה.

נטלי דדון. אביב חופי
קורבן? דדון/אביב חופי

מחר בבוקר צפוי להתקיים השימוע של דדון, שטוענת שמעולם לא שמעה על "אדם שנעצר לבדיקה כל כך שגרתית והגיע לאן שאני הגעתי". לדבריה של דדון, "ברגע הראשון שהשוטר ראה שמדובר בי, הוא החליט לקדם את הקריירה שלו על חשבוני בצורה בוטה וגסה, ואף אמר לי 'מה נראה לך שאם את סלב את תצאי מזה בקלות', תוך כדי שהוא מדגיש את המילה סלב ומגחך".

"מאותו הרגע הוא התייחס אליי בהשפלה. הרגשתי כמו פושעת נוראית", משחזרת דדון, "נלקחתי לחקירה והוחזקתי בתחנה לילה שלם עד שעות הבוקר כשאין לי מושג מה עשיתי. עברתי סדרת הליכים שפושעים עוברים, כולל לקיחת טביעות אצבע, צילומים, חקירות ממושכות כשאני מוצגת לראווה על מנת שיראו וייראו, כדי שלמשטרת ישראל יהיה יח"צ על חשבוני, ולראייה הידיעה שהם הוציאו לפרסום תוך הקצנת הסיטואציה והתנהגות ברוטלית שנבעה מעצם היותי מוכרת".

"לא פגעתי באף אחד, ומאדם מלא אמון במשטרה הגעתי למצב שבו שוטר אחד במערכת גורם לי לפקפק בכך שהכוח החשוב שנותנים לו מוביל לשימוש לא ראוי, תוך שהוא יוצר בי חרדות וטראומות כשאני האחרונה שהגיע לה יחס כזה. מקווה שאף אדם לא יעבור את מה שעברתי בלילה הנורא הזה, שאף שוטר לא ייקח את הכוח וינסה 'לשנות את העולם או להפוך אותו לטוב יותר' על חשבונם וגבם של אזרחים כמוני. נפגעתי מאוד, הושפלתי פיזית ונפשית. שעות של סרט רע שרק התחננתי שייגמר ועל מה??", טענה דדון.

ממשטרת מחוז תל אביב נמסר בתגובה כי אינם "נוהגים להתייחס למידע אישי אודות אזרחים".

וואלה! סלבס הסתבכה פעם עם שוטרים. הם ביקשו ממנה לא להבהיל ילדים ברחוב.

מה עשו נטלי דדון ואלין לוי בבריכה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully