וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד הרב: שלומי שבן

וואלה! סלבס | (צילום: אביב חופי)

9.10.2012 / 12:37

מה גרם ליובל שרף לפצוח בריקוד סוער? ובכן, כנראה שמדובר בערבוב של כמה טיפות אלכוהול, יחד עם העובדה שבעלה, שלומי שבן, הנחה את טקס החתונה. וואלה! סלבס וירטואוזית

אם הייתם יכולים להציץ לחור המנעול של שלומי שבן ויובל שרף, הייתם עושים את זה, לא כך? ברור שכן. ובכן, מסתבר ששבן ושרף, מעבר לנוכחות האטרקטיבית שלהם כזוג, והכישרון התיאטרלי/מוזיקלי של כל אחד בנפרד, מטפחים יכולות נוספות בזמנם הפנוי: היא רקדנית (מטורפת), הוא רב (חתיך).

שלומי שבן רב. אביב חופי
לא רב שגרתי. שלומי שבן/אביב חופי

ביום חמישי האחרון (4.9), השחקנית והמדבבת רוני הדר, החליפה טבעות עם בן זוגה, איתי נגלר. עושה רושם שלהיות "החברה של", יכול להפוך כל אירוע שגרתי, להילולה של ממש. החתונה של הדר ונגלר פוצלה לשני איוונטים שונים, הראשון התקיים ב"רידינג 3" הגרנדיוזי שבנמל תל אביב, והשני, במתכונת מעט יותר אינטימית, התרחש בוילה פרטית עם בריכה.

שלומי שבן רב. אביב חופי
הגיע לבדו. ידידיה ויטל/אביב חופי

כאמור, נוכחותם של שבן, שערך את הטקס באירוע הגדול, וגם של שרף, שהפגינה תנועות מרשימות באירוע הקטן, לא נחסכה מהצלמים שנכחו במקום.

כדי להפוך את החוויה למעט יותר מוחשית, וואלה! סלבס דאגה לספק לכם טעימה, בוידיאו חתונה שערך רועי כפרי (כן, אותו בחור מוכשר שביים גם את בר רפאלי) והותיר אותה ספיצ'לס.

ברשימת הזוגות המלכותיים נרשמו גם: תום אבני והקוגרית הצמודה לירז צ'רכי, אפרת גוש ואלון קסטיאל, וגם ידידיה ויטל שהגיע סולו.


וואלה! סלבס ניסתה לחדור לקטגורית "זוגות מלכותיים", אלא שאז אבי ביטר דפק לה ברז.


יובל שרף עבריינית תנועה

יובל שרף בוגדת בנינט טייב

שלומי שבן רב. אביב חופי
תום בדיוק קפץ לבריכה. לירז צ'רכי/אביב חופי
שלומי שבן רב. אביב חופי
יפה לה אדום. אפרת גוש ואלון קסטיאל/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully