וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון: "הומואים מגעילים ולרובם יש איידס"

שירות וואלה! סלבס

22.9.2012 / 10:47

הכוכבת הבלונדינית הוקלטה במהלך שיחה במונית עם חבר השייך לקהילה ולאחר שהדברים התפרסמו היא שיחררה התנצלות וביקהש סליחה. וואלה! סלבס לא שוכחת ולא סולחת

נראה שאנסטסיה מיכאלי היא לא צרת האופקים היחידה בעולם הזה. אחרי ההתבטאויות הקשות של חברת הכנסת, שזכו לביקורות מלא מעט אנשים, עכשיו יש מטורללת חדשה שהחליטה לפתוח את הג'ורה שלה על הקהילה שלא כדאי להתעסק איתה.

פריס הילטון, שעד היום נחשבה לסוג של גיי איקון, עלתה למונית עם חבר טוב שלה (מה קרה למכוניות הפאר?), שכן, גם הוא מן הסתם שייך לקהילה הורודה. במהלך השיחה הסביר לה החבר על אפליקציה לגייז, שמאפשרת להם למצוא גייז אחרים שנמצאים באיזור שלהם.

יורשת העצר, הלא כל כך נאורה, כנראה נורא הזעדזעה מהאפליקציה ואמרה: "הומואים הם האנשים הכי חרמנים בעולם. הם מגעילים", אמרה והמשיכה עם פניני החכמה שלה, "לרובם יש איידס, אני הייתי מפחדת אם הייתי הומו, אתם כאילו תמותו מאיידס". מזל שאת רק נראית כמו דראג קווין.

פריס הילטון. AP
גיי אייקון? פריס/AP

נהג המונית, זיהה את פוטנציאל המזומנים ומיד החל להקליט את השיחה של מלכת הטראש ומכר אותה לאתר 'ראדר און ליין', שפירסם את ההקלטה וגרם למבוכה גדולה לכוכבת.

רגע לאחר שכל אתרי הרכילות חגגו על ההתבטאות של הבלונדה, היא מיהרה לפרסם התנצלות בפני חברי הקהילה. "מי שקרוב אליי יודע שתמיד הייתי ותמיד אהיה תומכת של הקהילה הגאה. אני כל כך מצטערת שגרמתי כאב לחברים ולמעריצים שלי ולמשפחותיהם עם הדברים שאמרתי. ניהלתי את השיחה עם חבר טוב שלי שהוא גם הומו והשיחה לא הייתה מכוונת אל כל הקהילה. זה הדבר האחרון שאני ארצה לעשות ואין לי מילים לתאר כמה הייתי רוצה לקחת את המילים שלי בחזרה".

בהמשך המכתב כתבה הילטון, "איידס יכול לפגוע בכל אחד. גייז, סטרייטים, גברים ונשים. זה משהו שאני לוקחת מאוד ברצינות. הומואים הם האנשים הכי חזקים ומעוררי השראה שאני מכירה. שוב, אני מצטערת מעומק ליבי ואני מרגישה נורא. אני מקווה שתקבלו את ההתנצלות שלי ושתדעו שזה לא מי שאני או איך שאני מרגישה בשום צורה".

וואלה! סלבס מסכימה לקבל את ההתנצלות למרות שהיא בכלל לא יודעת מה הזהות המינית שלה

היום הנורא של פריס הילטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully