וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימים הנוראים של כוכבי הוליווד

וואלה! סלבס

10.9.2012 / 13:52

לא רק לפשוטי העם יש ימים נוראים, גם לכוכבי הוליווד יש ימים קשים שלצערם הרב אף תועדו ופורסמו. לכבוד הימים הנוראים קבלו את מצעד החוטאים. וואלה! סלבס יום טוב

הפושע: אלוף העולם באגרוף לשעבר, מייק טייסון

נזק לאנושות: לזכותו של מייק טייסון המטורלל יאמר כי מעולם לא נחשב סמל לשפיות. מה שהתחיל בקעקועי פנים מהסיוטים, המשיך בהתקף פסיכוטי שכלל נשיכת אוזן של יריב בזירת האגרוף ולקינוח הפך לחיבה מוגזמת לנרקוטיקה.
ב-1992 טייסון הורשע באונס ונידון לשש שנים בכלא. אחרי שלוש שנים, כשהשתחרר, הודיע שהוא רוצה לאנוס את התובעת ואמה. חמוד. כמה שנים אחרי מייק השתתף בתגרת רחוב, פצע באורח אנוש שלושה אנשים ואז תקף שני נהגים, ככה סתם בשביל הכיף. מאוחר יותר, נעצר על ידי שוטר תנועה ובמקום להתחנן על חיו, הודיע שהוא נרקומן שאוהב קוקאין, אבל אין סיבה לדאגה, כי נכון לרגעים אלו "רק" תחת השפעת מריחואנה ושלל חומרים ממריצים אחרים.

נזק לקריירה: לא נראה שההתפרעויות של טייסון משפיעות על הקריירה הביזארית שלו. קעקועיו זוכים לאזכורים בסרטים שונים ("בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק"), והוא אפילו הוזמן להשתתף ב"גריל" של צ'ארלי שין.

מייק טייסון. ספלאש
מייק טייסון/ספלאש

הפושעת: השחקנית לינדזי לוהן

נזק לאנושות: מאז שלינדזי לוהן גילתה את עולם הפשע, משלם המיסים בארצות הברית צריך לשלם קצת יותר עבור כל המעצרים, החקירות והמשפטים שהבלונדה גוררת אחריה. בשנת 2007 לוהן הואשמה בנהיגה בשכרות, כמה שנים אחרי נעצרה שוב מאותה הסיבה ונשפטה לתשעים ימים בכלא. כאילו כל זה לא מספיק, לאחרונה נחקרה בחדש שגנבה שרשרת בשווי 2500 דולרים ואז הואשמה גם בפריצה לבית פרטי משם נעלמו תכשיטים יקרי ערך.

נזק לקריירה: בימים אלו לוהן עובדת על סרט חדש בכיכובה, שם תגלם את דמותה של אליזבת טיילור המנוחה.

לינדזי לוהן. ספלאש
לינדזי לוהן/ספלאש

הפושע: כוכב "אחת שיודעת" צ'ייס קרופורד.

נזק לאנושות: צ'ייס קרופורד המתוק יצר לעצמו של של כוכב סכריני ומשעמם עם סקס אפיל של פוני צעצוע. המעצר של הכוכב בשנת 2010, לא רק שלא הפריע לאנושות, אלא אפילו הוסיף לכוכב כמה נקודות זכות בקרב הנשים חובבות הילדים הרעים.

נזק לקריירה: אם כבר, המעצר המטופש של קרופורד יכול רק לתרום לקריירה הדועכת של הכוכב.

צ'ייס קרופורד. ספלאש
צ'ייס קרופורד/ספלאש

הפושעת: כוכבת "חוף ג'רזי", ניקול (סנוקי) פוליצי

נזק לאנושות: הנזק לאנושות נגרם ביום שמישהו סבר כי לתת לסנוקי זמן מסך יהיה חכם. כוכבת הריאליטי המטורללת (וההריונית), נעצרה על ידי המשטרה בשעה שהלכה מכות באמצע הרחוב במהלך צילומי "חוף ג'רזי".

נזק לקריירה: בהתחשב בעובדה כי כל הקריירה של הסנוקי פרחה בזכות היותה אשפת טריילרים אמריקאית, המעצר הזה רק פתח לכוכבת את התיאבון והביא אחריו עוד שלל מעצרים, אחד מהם באיטליה, אחרי תאונת דרכים באשמתה.

סנוקי. ספלאש
סנוקי/ספלאש

הפושע: שחקן הקולנוע מל גיבסון

נזק לאנושות: באופן מפתיע השערוריות הגדולות ביותר של מל גיבסון, אלו שבאמת פגעו בקרובים לשחקן, לא כוללות התערבות משטרתית. לפני מספר שנים, מל מצא את עצמו עצור בתחנת משטרת מאליבו, לאחר שנעצר בליל שישי, כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול. שבע שעות אחרי הוא כבר שוחרר בערבות.

נזק לקריירה: רק נאמר שהמעצר הקטן הזה לא עשה יותר נזק מסרטיו האחרונים של הכוכב המטורלל.

מל גיבסון. ספלאש
מל גיבסון/ספלאש

הפושעת: יורשת ממלכת "הילטון", פריס הילטון

נזק לאנושות: לעיתים נראה שהקריירה ה"לגיטימית" של פריס הילטון היא נזק כל כך גדול לאנושות, כך שלא באמת משנה מה תעשה, היא לא תוכל להחמיר את המצב. יחד עם זאת, משפחת הילטון עברה טלטלות רבות בשנים האחרונות, כאשר פריס המתוקה נעצרה על אחזקת קוקאין ואז נעצרה שוב על אחזקת מריחואנה. כאילו לא דיי בכל זאת, בשנת 2007 נידונה ל-23 ימים בכלא, לאחר שנתפסה נוהגת תחת השפעת אלכוהול כשהיא בשלילת רישיון.

נזק לקריירה: הילטון, שהיא לא באמת דוגמנית, שחקנית או אשת עסקים ממשיכה לגלגל מיליונים רק מעצם היותה היא עצמה. מתברר שהבעיות שלה עם החוק לא ממש משפיעות על ליין שעוני יוקרה, הבשמים, הסרטים, תכניות הריאליטי הכושלות, הקמפיינים והופעות באירועים שמכניסים לה הרבה מיליונים בשנה.

פריס הילטון. ספלאש
פריס הילטון/ספלאש

הפושע: כוכב "שכחו אותי בבית" מקולי קאלקין

נזק לאנושות: מקולי קאלקין הקטן היה כל כך מתוק, עשיר ואהוב, עד שנדרשו ממנו מאמצים כבירים על מנת להפוך ליצור האומלל שהוא היום. אחרי שגילה את נפלאות עולם הסמים והפך לנרקומן מעורר רחמים, נעצר החשקן באוקלהומה כשהוא נושא עמו סמים מסוכנים ומריחואנה ללא מרשם מתאים. 6000 דולר בערבות אחרי, הוא כבר חזר לענייניו ולסמים שחיכו לו בבית.

נזק לקריירה: איזו קריירה?

מקולי קאלקין. ספלאש
מקולי קאלקין/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully