וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא רק שמועה: שאקירה בהיריון

שירות וואלה! סלבס

20.9.2012 / 10:24

מזל טוב לזוג הלטיני: הזמרת שאקירה ובן זוגה שחקן הכדורגל ג'רארד פיקה מצפים ליורש ראשון, והפעם זה אמיתי. וואלה! סלבס חולמת בספרדית

גל ההריונות שהיכה את ישראל בעת האחרונה, עושה את דרכו גם מחוץ לגבולות הארץ: הפעם זו לא אחרת מהזמרת הכי לטינית ברדיו, שאקירה. אחרי אינספור שמועות על היותה בהריון, אתמול (ד') שמה הזמרת סוף לכל הלרלרנים וכתבה בדף הפייסבוק שלה, שהיא ובן זוגה, שחקן הכדורגל הספרדי, ג'רארד פיקה, מצפים לילד ראשון. מרגש!

שאקירה. Dave Hogan, GettyImages
הבטן כבר לא תהיה כזו חטובה. שאקירה/GettyImages, Dave Hogan

שאקירה (35) כתבה בפוסט שהעלתה: "כפי שחלקכם אולי יודעים, ג'רארד ואני מאד מאושרים וממתינים להגעתו של התינוק הראשון שלנו!" עוד הוסיפה הזמרת "החלטנו לתת עדיפות לרגע המיוחד הזה בחיינו, ולדחות כל פעילות הקשורה לקידום מכירות שתוכננה בימים הקרובים", והמשיכה "זה אומר שלא אהיה מסוגלת לקחת חלק בפסטיבל המוסיקה iHeartRadio, אך אני בטוחה שסוף השבוע בלאס וגאס יהיה מרהיב!"

הנשיא שמעון פרס עם הזמרת שאקירה ושחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. משה מילנר, לשכת העיתונות הממשלתית
התקשרת להגיד מזל טוב?/לשכת העיתונות הממשלתית, משה מילנר

כזכור, רק לפני מספר חודשים הגיחה לחיינו שמועה בדבר רומן חשאי בין ג'רארד ובר רפאלי. אך בר בתגובה מיהרה להכחיש את השמועה המפוקפקת. מאמינים לה?

למי שטרם שמע, זמרת הואקה ואקה תחליף את כריסטינה אגילרה בעונה הבאה של The Voice, ולצדה ישב מנטור חדש נוסף, הזמר אשר. השאלה האמיתית היא, איך תתמודד שאקירה עם העומס הנלווה להשתתפות בתכנית ריאליטי, כשבבטנה מתפתח לו עובר? ובכן, בהצלחה!


וואלה! סלבס לוחשת ספרדית לאוזנו של פיקה, אך הוא, כרגיל, מתייחס אליה כמו אל זבוב


בר רפאלי ברומן עם החבר של שאקירה?

עונה רביעית לג'רארד פיקה במנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully