וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ברומן עם החבר של שאקירה?

וואלה! סלבס

15.5.2012 / 9:10

התקשורת הספרדית מדווחת כי שחקן הכדורגל המפורסם ג'רארד פיקה בוגד בחברתו המפורסמת לא פחות, שאקירה, עם אחת בר רפאלי. הצדדים כמובן מכחישים. וואלה! סלבס אופרת סבון

נראה כי לא משעמם בחייה של בר רפאלי. מאז שהדוגמנית והאקס המיתולוגי שלה ליאונרדו דיקפריו נפרדו, הבלונדה לא ידעה קשר רציני של ממש ולרוב הדפה שמועות על רומנים עם גברים אטרקטיביים.

אתמול (ב'), סערה התקשורת הספרדית כשהחלו להתפרסם באתרים השונים ובעיתון "לה רזון", כי לרפאלי יש רומן עם לא אחר מאשר כוכב הכדורגל המפורסם של ברצלונה, ג'רארד פיקה.

"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדורגלנים ודוגמניות? איזה קונספט מוזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ג'רארד מנהל רומן עם בר רפאלי", מדווח העיתון, זו גם הסיבה שהיא הגיעה לצפות במשחק הכדורגל שלו בברצלונה. בנוסף, כך טוענים במערכת העיתון, שאקירה ראתה לאחרונה את שמה של הדוגמנית מופיע על צג הטלפון של חברה ופרצה בסצנת קנאה.

כזכור, לפני כשנה ביקרו שאקירה ופיקה בישראל במסגרת השתתפותה של הזמרת בועידת הנשיא. השניים חרשו את ישראל, ביקרו בכותל, נפגשו עם ילדים ערבים ויהודים ואפילו ספגו מיני השפלה מהנשיא שקרא לזמרת "שאריקה". אופסי.

רפאלי מצידה, מיהרה להוציא הכחשה וסיפרה לעיתון "אל פונט אלווי" כי אין שום קשר רומנטי בינה לבין פיקה, "אני לא שבויה של אף כדורגלן, אני לא אוהבת כדורגל", אמרה.

וואלה! סלבס גם לא שבויה של אף כדורגלן. היא מעדיפה להיות שבויה של אוליגרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully