וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן וזאב נחמה עושים סולחה

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

5.9.2012 / 10:18

אחרי עשר שנים בהן בקושי דיברו פלוס טינופים בתקשורת, אייל גולן וזאב נחמה נפגשו אתמול לדואט מרגש על הבמה, באירוע התרמה של עמותת חום. צפו ותהנו. וואלה! סלבס לא שוכחת

ברק פכטר

אין מי שלא זוכר את הלהיטים הגדולים של אייל גולן עם להקת אתניקס, בדיוק כמו שאין מי ששכח את הסכסוך הגדול בין שני ענקי המוזיקה - גולן וזאב נחמה.

אחרי עשור בו לא דיברו השניים, ואחרי שנחמה לא חסך במילים על הדרך המזלזלת בה נהג כלפיו מלך הזמר המזרחי, השניים מתאחדים שוב על במה אחת ועושים סולחה אל מול מאות אנשים.

כזכור, לפני כשנה, התראיין נחמה לעיתון "7 לילות" ואמר, "אנחנו המצאנו את איל גולן. כנראה שאייל פחות זוכר את הימים האלה, אבל אל ההצלחה הוא הגיע הרבה בזכות שיתוף הפעולה איתנו, וגם בזכות הכישרון שלו. אנחנו לא ממש בקשר והוא כנראה עבר לשלב אחר. חבל... לא כולם זוכרים אותך כשהם למעלה".

אתמול כאמור, הזמין גולן את נחמה לבמה, באירוע התרמה של עמותת חום, והשניים שרו יחדיו את השיר "צאי אל החלון", שהיה אחד מלהיטיהם הגדולים.

מיד לאחר הפיוס, וואלה! סלבס תפסה את גולן, שאמר בתגובה: "זאב נחמה ואתניקס זה משפחה שלי", אמר גולן, "כולם חושבים תמיד שרבנו והתווכחנו, ממש לא! פשוט הפרדנו כוחות. הם עושים את המוזיקה שלהם, אני עושה את המוזיקה שלי. אנחנו תמיד חברים ותמיד אני נהנה לשיר עם זאב ותמיד אהנה לשיר איתו.ואני אשמח שהם יעשו לי אלבום, תמיד אמרתי את זה".

וואלה! סלבס בעד סולחות, אבל הכי מעדיפה סכסוכים. בגלל זה היא רבה עם עצמה פעמיים ביום.

בואו לראות: אייל וזאב על במה אחת ומי שילם 10 אלפים שקלים עבור ארוחת ערב עם אביבית בר זוהר?

אייל גולן בעד המחאה החברתית

אייל גולן חוגג עם סנדי בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully