וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטין סטיוארט על השער של 'ווג'

שירות וואלה! סלבס

4.9.2012 / 16:01

השחקנית הצעירה, שהצליחה להחריב את תדמיתה ופגעה אנושות ברוברט פטינסון, רוכבת על גל הפרסום וסופרת את הדולרים - הפעם על השער של 'ווג'. וואלה! סלבס דיווה

בקיץ האחרון אי אפשר היה שלא להיתקל בקריסטין סטיוארט. שמה התנוסס בחזיתו של כל מגזין רכילות המכבד את עצמו – ובצדק. הילדה היפה והצנומה מ'דמדומים' הפכה לביץ' מהגיהנום כשהעזה לבגוד ברוברט פטינסון עם במאי הסרט "שלגייה והצייד". אך כמו שכולם כבר יודעים, אין דבר כזה פרסום רע. עושה רושם שסטיוארט רוכבת על גל הפרסום האחרון שהביאה על עצמה, ומייצרת את המסלול הבטוח של הפיכתה לדיווה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופכת לדיווה. סטיוארט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם מדובר ב'ווג', אחד המגזינים הנחשקים ביותר בעולם האופנה. בחודש אוקטובר הקרוב תככב סטיוארט על שער המגזין הבריטי בשמלת סתיו של גוצ'י. מלבד צילומים שיתנוססו על גבי המגזין, השחקנית התראיינה וסיפרה על סרטה החדש "On The Road", בו נדרשה לצבוע את שיערה לבלונד למען התפקיד החושני הכולל גם סצנות עירום.

קריסטן סטיוארט. AP
ועכשיו בלי פוטושופ/AP

על הדרישה לצבוע את שיערה אמרה "הרגשתי שכל הגוף שלי דוחה את זה, אבל זה היה מאד חשוב לדמות. זה היה כמו ללמוד מבטא!". כן, בסדר - נסי ללמוד מרוקאית, מתוקה.

עוד הוסיפה הכוכבת, "אני אוהבת להתהלך בשוליים עם אנשים שלהם ערכים זהים לשלי. אנשים שבראשם לא רק תהילה, אלא כאלו שאוהבים את התהליך שבעשיית סרטים והשגשוג שמגיע עם ההשקעה" אמרה והמשיכה ללרלר "אם אצטרך לשבת ולחשוב 'אוקיי, אני באמת מפורסמת, איך אתנהל עכשיו בציבור?' לא אדע מי האדם שאהיה. יכול להיות הרבה יותר קל אם אדע – אבל אני לא".

עכשיו לוואלה! סלבס יש סיבה טובה להסתנן לביתו של רוברט, היא צריכה להעלים את 'ווג' מהשירותים של המסכן.


קריסטין סטיוארט פוטרה מסרט ההמשך ל"שלגייה והצייד"
קריסטן סטיוארט - תתביישי!
רוברט וקריסטן נפרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully