וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיל: "הלוואי והיידי לא הייתה בוגדת בי"

שירות וואלה! סלבס

2.9.2012 / 12:21

הזמר המפורסם והגרוש של היידי קלום, מודה בוידאו מיוחד שהדוגמנית ומגישת הטלוויזיה בגדה בו עם שומר הראש שלה. היידי לחבריה: "הכל שקרים". וואלה! סלבס מתערבת

אם יש משהו שהוליווד אוהבת זה גירושים מכוערים. אחרי אין ספור סיפורים של בגידות, כמו סילבסטר סטאלון ופרשת המאהבים וסיפור הבגידה של קריסטן סטיוארט ברוב פטינסון, עכשיו מגיעה פרשה חדשה שמסעירה את הכוכבים.

אתמול (ש'), צולם הזמר סיל, על ידי האתר TMZ, כשהוא יוצא משדה התעופה. כשנשאל הזמר מה דעתו על הרומן החדש של אישתו לשעבר, היידי קלום ושומר הראש שלה, הגברבר ההורס לא התבלבל וענה. "זה מה שקורה כששני אנשים נפרדים ווממשיכים הלאה הם נפגשים עם אנשים אחרים", אמר סיל והמשיך, "אני מניח שהדבר היחיד שהייתי מעדיף.. לא ציפיתי להתנהגות אחרת ממנו, אבל ממנה ציפיתי להתנהגות יותר קלאסית ושתחכה שבאמת ניפרד, לפני שהיא נואפת עם שומר הראש. אבל כנראה שעכשיו כולכם קיבלתם את התשובה שחיפשתם בחודשים האחרונים". אאוץ'.

סיל, היידי קלום. Jason Merritt, GettyImages
חבל. היידי וסיל/GettyImages, Jason Merritt

מיד לאחר פרסום הוידאו, מיהרה המגישה ההורסת להתקשר לחברים ולהבהיר להם כי הכל שטויות והיחסים שלה עם השומר היו מקצועיים בלבד וכי אותו שומר ראש עזר לה בזמנים הקשים. לגבי טיב היחסים ביניהם עכשיו, טוענים החברים כי הם לא מוגדרים.

"זה עצוב", אמרה קלום לחבריה, "אבל לא מפתיע שהוא זקוק לסיבה להאשים את הגירושים, בזמן שהוא יודע שהסיבה האמיתית מביטה אליו מהמראה".

כזכור, סיל וקלום היו אחד הזוגות היותר יציבים של הוליווד. השניים נישאו ב-2005, והביאו לאוויר העולם שלושה ילדים. בתחילת השנה, כאמור, הודיעו השניים כי בכוונתם להתגרש.

אחרי שוואלה! סלבס התגרשה מבעלה, היא כתבה ספר "100 דרכים לשרוד גירושין מבלי להשמין". חבל שהיא לא מימשה את זה על עצמה.

לצפייה בראיון עם סיל

זוכרים? היידי וסיל מתגרשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully