וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידי קלום וסיל מתגרשים

שירות וואלה! סלבס | צילום: רויטרס

21.1.2012 / 19:38

אחרי שבע שנות זוגיות ושלושה ילדים משותפים, דוגמנית העל היידי קלום ובעלה הזמר סיל מפרקים את החבילה. וואלה! סלבס סקארפייס

הזוג הכי נודניק בהוליווד סופסוף סוגר את הבסטה: דוגמנית העל לשעבר ומנחת "פרויקט מסלול", היידי קלום, ובעלה הזמר המצולק סיל מתכוונים להגיש מסמכי גירושים בשבוע הבא. הסיבה הרשמית: פערים בלתי ניתנים לגישור. שמועות על סדקים במערכת היחסים הדביקה שלהם צצו בשבוע שעבר, כאשר היידי הגיעה לטקס "גלובוס הזהב" לבדה והתמונה המשותפת האחרונה שלהם צולמה בחודש דצמבר.

השניים נחשבו עד לאחרונה כזוג הכי דביק בתעשייה. כשהם לא חידשו את הנדרים שלהם אחת לשנה בטקס מפואר ונוצץ, השניים עמלו על מסיבת ליל כל הקדושים השנתית, בה השוויצו בתחפושות בומבסטיות.

סיל, היידי קלום. Jason Merritt, GettyImages
אז זהו שלא. סיל והיידי/GettyImages, Jason Merritt

סיל והיידי הכירו בשנת 2004 ושנה אחרי החליטו להחליף טבעות. הזמר אימץ את בתה של קלום מנישואיה הקודמים ויחדיו הביאו לעולם עוד שלושה ילדים יפיפיים. מאז החתונה היידי קיבעה את מעמדה בעולם הבידור, כאשר המציאה את הפורמט המצליח של "פרויקט מסלול" והצליחה למכור אותו לשלל מדינות מסביב לעולם (כולל לישראל).

בנוסף, השיקה ליין בגדים והמשיכה לדגמן כאילו היא לא נושקת לארבעים. לפי מגזין פורבס, רק בשנה האחרונה הרוויחה הקלום לבדה כעשרים מיליון דולרים. סיל אגב, עדיין שר את השיר עם הפרח והקבר. עולב.

וואלה! סלבס חושבת שגירושים הם כמו אקזיט. אם לא יוצאים משם עם כמה מיליונים עדיף להישאר ולמרר לו את החיים.

התחפושות המושקעות של היידי וסיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully