וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אדל התחתנה בחשאיות

שירות וואלה! סלבס

30.8.2012 / 7:35

רק לפני חודשיים הזמרת אדל הודיעה לעולם שהיא בהריון, עכשיו מגזין אמריקאי טוען שהיא גם נשואה. וואלה! סלבס שושואיסטית מקצועית

אדל היא אולי הזמרת הכי מפורסמת בעולם, אבל בזמן שכוכבים אחרים לא מצליחים להסתיר מעין הציבור את הפעם האחרונה שהם שיהקו, הזמרת הבריטית מצליחה לשטות בכלי התקשורת פעם אחר פעם.

המגזין האמריקאי "life&style" מדווח בגיליון האחרון שלו כי אדל נישאה לאחרונה בחשאי לבן זוגה בשנה האחרונה, סיימון קונקי. הסברה כי הזמרת עמדה מתחת לחופה עלתה לאחר שצלם פפראצי של המגזין הנציח את הבלונדה העגלגלה כשהיא מסתובבת עם בן זוגה כאשר על אצבעה מושחלת טבעת זהב מנצנצת.

אדל. GettyImages
מסיבת רווקות עשית? אדל/GettyImages

עד ראייה פטפטן סיפר למגזין שהזמרת נראתה מאושרת בשעה שהסתובבה בין החנויות עם מי שככל הנראה הוא בעלה הטרי, "היא נראתה מצוין ובהחלט אפשר להגיד שיש לה את הזוהר הזה שיש לנשים בהריון".

כאמור, בחודש יוני האחרון, הזמרת החליטה לשתף את מעריציה בדבר ההריון הטרי שלה, דרך אתר האינטרנט הרשמי שלה שם כתבה: "אני מאושרת להודיע שאני וסיימון מצפים לילדנו הראשון", והוסיפה, "רציתי שתשמעו את החדשות ישירות ממני, מובן מאליו שאנחנו מאושרים עד הירח ומתרגשים מאד, אבל בבקשה תכבדו את פרטיותנו ברגע יקר זה". מאז אותה הודעה, האתר לא עודכן.

וואלה! סלבס היתה שמחה להיות שושבינה, אבל היא מפחדת ששמנה נוספת תיקח ממנה את תשומת הלב.

אדל: "אני בהריון"
לצפייה בהופעה של אדל. חינם בוואלה VOD

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully