וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפה והחנון: הקטע הקורע שלא ראיתם

וואלה! סלבס

17.8.2012 / 0:15

החלום הכי גדול של משי הוא להיות ריהאנה, אדי מבחינתו חושב שכל קשר קשר בין היפה שלו למוסיקה הוא מקרי בהחלט: "אולי ייקחו אותה לפסטיגל בתור ציפציף". וואלה! סלבס זיופים

יח"צ - חד פעמי

בזמן שהחנונים בשיקום מתכנית הריאליטי הקורעת "היפה והחנון", התכוננו לבצע את שירי היי פייב פלאס תנועות פלאס שירה פלאס פאסון ניינטיזי, היפות נאלצו למצוא שיר ישן ולבצע אותו גם כן.

משי, מאובזרת באדי החנון בדימוס שלה, החלה לנבור בספר הלימוד, שם גילתה לתדהמתה שנעמי שמר ועוזי חיטמן כבר הלכו לעולמים תוך שהיא מודיעה לעולם שיהורם גאון גם כן בדרך לשם. שיא הטאקט. או הטורט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. משי ואדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשמצאה לעצמה שיר שהיא מכירה ("ים השיבולים"), החליטה לבצע אותו לצדו של האדי שלה, כששניהם אוחזים כפיות ומשחקים אותה ביונסה. "החלום הכי גדול שלי הוא לעמוד על במה ושאנשים יבואו לראות אותי שרה", אמרה ברצינות שיא והוסיפה מבלי להתבלבל, "ממש כמו ריהאנה". אבל ממש.

אדי מצדו התברר כאחד שקצת יותר מחובר למציאות ושיתף את דעתו, "אני מודה, אין לה כל כך קשר לשירה, אבל עם הנחמדות שלה היא יכולה להשיג כל מה שהיא רוצה". אה כן, היה לו גם רעיון למופע בו תוכל להשתלב: "אולי אפילו יקבלו אותה לפסטיגל, היא תוכל להשתלב בתור ציפציף".

המופע נגמר רק אחרי שוואלה! סלבס עולה לשיר. או כי כולם בורחים, או כי היא סתם שמנה.

היפה והחנון: המטריד של סיוון יזדי

היפה והחנון: שיר ישר לומדת איך עושים קרמים. קטע קורע במיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully