וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היפה והחנון": הקטע הקורע שלא ראיתם

וואלה! סלבס

3.8.2012 / 0:05

את הקטע הזה אסור לכם לפספס: שיר ישר החליטה שנמאס לה להיות חלולה והכי בא לה ללמוד איך עושים קרמים. ראובן ניסה להסביר והסוף הקורע ידוע מראש. וואלה! סלבס נקרעת

צילום מסך

שיר ישר, המלכה הבלתי מעורערת של העונה הנוכחית של "היפה והחנון" כועסת. נמאס לה שראובן, החנון הפרטי שלה לא מקדיש לה תשומת לב ומבלה את כל היום שלו עם ספרים משעממים, כלשונה.

ראובן ניסה לשכנע אותה לקרוא את "הארי פוטר", מה שהדליק אצל ישר נוראה אדומה, "אתה יודע שאתה דומה להארי פוטר?". ראובן התרגש עד כדי ריור עצמי מהמחמאה מבלי לדעת שמאחורי הגב ישר טוענת שהוא בכלל לא דומה להארי פוטר, "הוא סתם ראובן רגיל". נו שוין.

ישר ניסתה להבין אם ראובן מתכנן להיות פרופסור גדול והוא מצדו השיב שלעולם לא יצמח מעל לגובה של 169 ס"מ. שיר התעצבנה והודיעה שעם כל הכבוד לגאונות שלו, לפעמים הוא ממש לא מבין מה היא מדברת "אני לא דיברתי על גובה, אלא על פרסום". גאונות.

בהמשך השיחה של השניים, שיר וראובן דסקסו על כימייה, מולקולות ומה שביניהם, מה שגרם לישר להגיע למסקנה אחת: "ראובן טיפש, הוא לא מבין על מה הוא מדבר ובגלל זה הוא ממציא! בשמים עושים מפרחים וגם קרמים עושים מפרחים, אין לזה שום קשר לכימיה". שנאמר: או.אם.ג'י.

וואלה! סלבס מאמינה שגם משחת שיניים, שוקולדים ופסטה בולונז עושים מפרחים. מה תעשו לה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully