וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בגד בליידי גאגא?

שירות וואלה! סלבס

15.8.2012 / 12:07

אם כל המפלצות כתבה מכתב מרגש למעריצים שלה, בו היא חושפת את כל הקשיים שעברו עליה בשנה האחרונה ונכנסת בכל מי שבגד בה וניסה להכשיל אותה. וואלה! סלבס פנדורה

מי אמר שהחיים של הסלבס קלים? מלבד העובדה שהם צריכים להתעסק כל היום באיך הם נראים ובמה יגידו עליהם, יש גם את ההתעסקות התמידית בשאלה מי באמת נאמן להם ומי מהמקורבים אליהם באמת אוהב אותם או סתם נהנה מההטבות שמגיעות עם החברות?

אחת שלמדה את זה על בשרה, היא ליידי גאגא, שלמרות העובדה שהיא ערמומית לא קטנה, נכוותה בשנה האחרונה מספר פעמים, דווקא מהחברים הקרובים אליה ביותר.

ליידי גאגא. ספלאש
החברים שנשארו. גאגא/ספלאש

במכתב שכתבה השבוע למעריציה, לרגל יציאת הבושם החדש שלה "תהילה", באתר "littlemonste.com", חושפת הגאגא כי בשנה האחרונה עברו עליה ימים קשים במיוחד, בהם נאלצה להתמודד עם בגידות של לא מעט אנשים, שחשבו שהם חכמולוגים גדולים.

"זה יום משמח מאוד בשבילי. השנה שחלפה הייתה אתגר עבורי, ואני כ"כ שמחה לקבל בחזרה את הכוח שלי", כתבה, "הרגשתי כבולה לפעמים. אם זה היה לייבל התקליטים שלא הסכים איתי על בחירת הסינגלים, או במאים שיכלו ליצור רק את רעיון "הגאגא" או מה שכבר עשיתי בעבר בלי אפשרות להתקדם הלאה".

בהמשך כתבה הליידי, "נבגדתי על ידי חברי לחיים, מנחים (מנטורים) שהיו איתי שנים רבות פתאום ניצלו אותי, ומאבקים קשים עם דימוי הגוף שלי". טוב הגזמת לגבי הגוף.

"אני מרגישה מבורכת שמחקתי מחיי את אלו שהכסף והיוקרה מניעים אותם", הודיעה, "זה הכל בשם האומנות. אני מרגישה חופשיה היום. תודה לכם שאתם תמיד שם בשבילי מפלצות, אני אוהבת אתכם". גם אנחנו אותך, בובה פראית.

וואלה! סלבס גם נפטרה מהאנשים שבגדו בה. היא נשארה לבד.

אולי בגלל זה אין לה חברים: גאגא מדליפה את השער של ווג

לפחות יש אהבה: ליידי גאגא מתחתנת?

רוצים להיות חברים של ליידי גאגא? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully