וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ווינטור בהלם: ליידי גאגא הדליפה שער ווג לטוויטר

שירות וואולה! סלבס

9.8.2012 / 11:51

הליידי עושה זאת שוב: אחרי שהצטלמה לשער היוקרתי, החליטה הזמרת שהיא חייבת להראות למעריצים שלה את התמונה הרותחת. וואלה! סלבס קרייסס

אנה ווינטור רותחת: כשנה אחרי שהצטלמה לשער מגזין ווג היוקרתי בגיליון הכוח של מרץ 2011, ליידי גאגא הוזמנה להצטלם פעם שניה. הפעם, כשהיא תורמת את נוכחותה לטובת גיליון ספטמבר, שנחשב לגיליון הכי חשוב של השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה דעתכם? גאגא על המדפים בספטמבר בקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לשנה שעברה, אז גאגא דגמנה לוק אנדרוגני פלאס פאה ורודה, הפעם הליידי הצליחה להתעלות על עצמה ובניגוד ליום יום בו היא מסתובבת חצי עירומה, הפעם היא נדחסה לשמלת "בתולת ים" של מארק ג'ייקובס והראתה לכולם את הקימורים הסקסיים שלה.

רגע אחרי הצילומים, חשה הגאגא צורך עז ביורת לחלוק את התמונה הרותחת עם המעריצים הצעירים שלה וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "ששש אל תגלו, זה שער גיליון ספטמבר של ווג", כתבה למפלצות הקטנות שלה והוסיפה מסר לעוד מפלצת קצת יותר גדולה, "מצטערת אנה (ווינטור), אבל גם לילדי המחתרת מגיע לראות את התמונה. נשיקות!". אאוץ'.

בהמשך צייצה למעריציה, אל תדאגו, אני מהבוקר מסמסת לווינטור, עוד רגע אני שולחת בייגלס למערכת ווג. מלחמת פחמימות!". אנחנו היינו הולכים על דונאטס

וואלה! סלבס תמיד מפסידה במלחמת הפחמימות. שתדעו.

איזו תמונה של גאגא אתם יותר אוהבים 2011, או 2012? בואו לרכל בפייסבוק של וואלה! סלבס

אומייגאד: ליידי גאגא מתחתנת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully