וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת רן שריג: נדחה הערעור

וואלה! סלבס

8.8.2012 / 19:24

לאחר שבית המשפט החליט לשלול את רשיונו של המחובר והתסריטאי, הוא החליט לערער לבית המשפט העליון, אך לצערו הערעור נדחה. וואלה! סלבס צינגלה

בית המשפט העליון דחה היום (רביעי) את בקשתו של התסריטאי רן שריג לאפשר לו לערער על פסק דין של בית המשפט המחוזי בתל אביב, שגזר עליו שלילת רישיון למשך שנתיים, לאחר שצרך קנביס רפואי לפני שנהג במכוניתו.

כזכור, לפני כשנה נעצר שריג ביציאה ממשרדי הזכיינית "קשת", זאת לאחר שהצטלם לסדרה "מחוברים" כשהוא מעשן מריחואנה רפואית, אותה קיבל מהמדינה עקב מחלת הפרקים שלו, תוך כדי נהיגה. צופים שהתלוננו וגם כמה מראשי רשויות החוק שהבחינו במעשה, החליטו ששריג צריך לשאת בתוצאות למעשיו.

רן שריג. שוקה כהן
איזה באסה./שוקה כהן

לאחר שרשיונו של המחובר נשלל לשנתיים בגין עישון מרחיאונה בעת נהיגה, עתר שריג לבית המשפט וביקש לערער על ההחלטה. לפני חמישה חודשים החליט השופט לקזז בעונשו של הכותב המוכשר, אך עם זאת עדיין לשלול את רשיונו לתקופה של תשעה חודשים.

שריג לא ויתר והגיש ערעור לבית המשפט העליון. היום, כאמור, נדחה הערעור ובית המשפט פסק שלשריג אין את האפשרות להגיש ערעור.

פרקליטו של שריג, עו"ד בנצי קוולר, אמר כי יש לזכותו מעבירה של נהיגה בשכרות כיוון שדובר בצריכת סמים ברישיון. לדבריו, משמעות החלטת בית המשפט המחוזי היא כי כל צריכת סם תוביל לשלילה מוחלטת של רישיון. הוא הוסיף כי מדובר בטעות תמימה של שריג.

אחרי האייטם הזה, וואלה! סלבס שוקלת ללכת ללמוד משפטים.

פרשת רן שריג: יש הכרעה

  • עוד באותו נושא:
  • רן שריג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully