וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסמים של מחוברים: יש הכרעה

וואלה! סלבס

8.3.2012 / 14:45

בית המשפט הכריע היום (ה') בפרשת הג'וינט של רן שריג, שהסעירה את המדינה, והחליט לשלול את רשיונו של הטאלנט לתקופה של תשעה חודשים שלמים. וואלה! סלבס עוצרת טרמפים

נראה כי לרן שריג אין מזל מול הרשויות. לאחר שרשיונו של המחובר נשלל לשנתיים בגין עישון מרחיאונה בעת נהיגה, עתר שריג לבית המשפט וביקש לערער על ההחלטה. היום (ה') החליט השופט לקזז בעונשו של הכותב המוכשר, אך עם זאת עדיין לשלול את רשיונו לתקופה של תשעה חודשים.

כזכור, לפני כשנה נעצר שריג ביציאה ממשרדי הזכיינית "קשת", זאת לאחר שהצטלם לסדרה "מחוברים" כשהוא מעשן מריחואנה רפואית, אותה קיבל מהמדינה עקב מחלת הפרקים שלו, תוך כדי נהיגה. צופים שהתלוננו וגם כמה מראשי רשויות החוק שהבחינו במעשה, החליטו ששריג צריך לשאת בתוצאות למעשיו.

רן שריג. שוקה כהן
רק אל תנהג אחרי זה. שריג/שוקה כהן

כאמור, הבוקר החליט שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, לשלול את רשיונו של שריג לתשעה חודשים וביטל את החלטת בית המשפט לתעבורה, שגזר על שריג שנה מאסר על תנאי.

לאחר ההכרעה צייצה בחשבון הטוויטר שלה, בת זוגו של שריג, דנה ספקטור: "שללו לנו את הרישיון ל-9 חודשים. למישהו יש שם של מורה נהיגה באיזור ת"א- גבעתיים? הזמן להוציא לאור את שודדת הדרכים עם הסטילטו על הדוושה שבי". למי שלא הבין, ספקטור, שמעולם לא הוציאה רישיון, מתכננת לעשות זאת, על מנת שהזוג יוכל לנוע ברחובות העיר. זו אהבה.

וואלה! סלבס מחפשת מורה נהיגה למלגזה. הגיע הזמן להוציא את הדייק הזועמת שבה.

מה אתם חשובים על פסק הדין? בואו לרכל איתנו בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully