וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקעקוע החדש של ליידי גאגא

שירות וואלה! סלבס | צילום: טוויטר

6.8.2012 / 0:00

הליידי החליטה להוסיף עוד קצת דיו לגופה וקעקעה את המילים "ארט פופ". המפלצות הקטנות שלה כבר מוכנות להישבע שככה יקראו לתקליט הבא של הכוכבת. וואלה! סלבס אמנית דמיקולו

ליידי גאגא החליטה שנמאס לה מכל הקעקועים שכבר התמקמו לה על הגוף, ופרגנה לעצמה אחד חדש ובעל משמעות נסתרת. לפי מעריצים סלאש פרשנים חובבים, צמד המילים "ארט פופ" (בתרגום חופשי: אמנות פופ) שמצא את עצמו מקועקע על זרועה של הכוכבת, מסמל בעיקר דבר אחד: את שם האלבום החדש של הגאגא.

בנוסף לתמונה שהפיצה הכוכבת, היא גם צייצה בחשבון הטוויטר שלה את המסר המבטיח "קעקוע חדש – דיסק חדש", שלא משאיר הרבה מקום לספק. למי שזה משנה לו, הזמרת שחורשת בימים אלו את כל העולם בקידום התקליט האחרון שלה, "Born this way", לא הכחישה את השמועות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכירו, הקעקוע החדש של גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, בזמן שהמעריצים הצעירים של הכוכבת עושים סקנדל מכל ציוץ שלה, הגאגא נהנית מכל רגע. לאחר שהשיקה את הבושם החדש שלה, יצאה למסיבת פיג'מות לוהטת עם שתי חברותיה, לינדזי לוהן והכוכבת לאנה דל ריי. החבורה בילתה ערב בנות אינטימי בסוויטה יוקרתית של שאטו מרמונט בהוליווד, וצייצו תמונות הישר אל חשבון הטוויטר שלהן.

גם במהלך ההופעות של הגאגא בחו"ל לא חסרות דרמות. לאחרונה במהלך הופעה באוסטרליה, העניקו מעריצים לזמרת ויברטור לבן ומשוכלל וכמה שבועות אחר כך, כבר השליכו עליה בובת מין מתנפחת. לא משעמם.

וואלה! סלבס רגילה שמשליכים עליה בובות מין מתנפחות. ככה היא מגדירה אהבה.

תבלו: ליידי גאגא מתפשטת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully