וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מי נתן לליידי גאגא וויברטור?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק

18.6.2012 / 10:12

הזמרת ערכה טקס קבלת מתנות מהקהל האוסטרלי שלה במהלך הופעה. הכל היה בסדר עד שמעריץ אחד העניק לה וויברטור לבן. גאגא: "אל תדאגו לחיי המין שלי". וואלה! סלבס עבודת יד

כוכבים גדולים רגילים לקבל מהמעריצים שלהם מתנות מפנקות ומפרגנות. בדרך כלל מדובר באלבום תמונות או מכתבים מרגשים, אבל אפילו ליידי גאגא היתה מופתעת כאשר במהלך הופעה באוסטרליה שהתקיימה בסוף השבוע, מעריץ נלהב העניק לה וויברטור לבן ומשוכלל.

במקום לנסות לחשוב היכן זה היה קודם לכן ואולי לרוץ להתקלח במי אש, הזמרת השתעשעה עם הוויברטור הלבנבן ("הוא טוב גם לבנים!"), התרשמה ממנו ("הוא נראה יקר!") ואז הרגיעה את המעריץ הנלהב ("אל תדאגו לחיי המין שלי, הכל בסדר").

ליידי גאגא מגיעה לסטמפורד פלאזה, אוקלנד, ניו זילנד, 5 יוני 2012. GettyImages
אל תדאגו לחיי המין שלה. גאגא/GettyImages

בהמשך הרעיפו המעריצים על הזמרת עוד כמה מתנות מדליקות, ביניהן ווסט מעור, ספר עב כרס שבתוכו כספת קטנה המכילה מכתבי מעריצים מרגשים, ברבי שזכתה לכריתת ראש ולקינוח יד ענקית של מפלצת עשויה ניירות ואורות מנצנצים.

הזמרת לא הצליחה להישאר אדישה למראה היד המאיימת והסבירה בהומור כי לא תוכל להשתמש בה היות והמופע שלה הוא אלגנטי, עדין ולא מוגזם. אחר כך חייכה לקהל ואמרה "ברור שאשתמש ביד, המופע שלי הוא כולו זבל מוגזם!". מה שנכון.

וואלה! סלבס לא ראתה וויברטור מאז ניסתה לטגן אחד בשמן עמוק כי חשבה שזה קבנוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully